Effe 4stellen: The Hutspots - Teachers to the next generation of Ozzies?

The Hutspots

New Member
Hoi allemaal,

Wij zijn de familie Hutspot of eigenlijk is dat de familie Hudson maar sinds we in Nederland wonen zijn we min of meer omgedoopt tot de Hutspots - hebben we ook niets op tegen - vinden we allemaal best wel lekker!

De familie Hutspot:

* Mark Hudson - dat ben ik.  Docent Wiskunde VO.  Ik geef les op een HAVO/VWO school in Uden, NBr.  Ik ben 37 en van oorsprong Engelsman maar woon ondertussen wel een jaar of 10 in Nederland.  Hoe kom ik in Nederland?  Das een lang (en zeer romantisch) verhaal - vertel ik nog wel een keer!

* Annelies Hudson-Peeters - mijn liefje.  Juf op een basisschool in Uden.  Spreekt beter engels dan ik en heeft diplomas om het te bewijzen!

* Emily Hudson - Onze schat van een dochter - al 9 jaar!!!!

* Daniel en Matthew Hudson - Jawel een heuse een-eiige tweeling - stoere en voetbalgekke mannen van 6 jaar!

Wij zijn net begonnen met orienteren op een overstap naar 'The land down under'.  Wij zouden graag in contact komen met mensen die in het onderwijs werken in Oz of ook bezig zijn om naar Oz te verhuizen en in het onderwijs te gaan werken.

Er is hier zoooooo veel informatie te vinden dat we vast wel iets zullen vinden.

OK.  Lijkt mij wel genoeg als binnenkomer!

The friendly vegetables

The Hutspots

Hey Familie Hutspot! (yummie!) :)

Hartelijk welkom op het forum. Ik hoop dat jullie hier genoeg info kunnen vinden voor jullie visum aanvraag naar Australië.

En anders vraag maar raak!

Groetjes Lin

Welkom op het forum met z'n allen  :-D

veel succes met alles

groetjes Miranda  :)

Familie Hutspot,

Zou die bij jullie nu ook lekkerder smaken? :-D

Wij zeggen welkom op het forum.

Welkom, ook van mij. Als je zoekt (met de zoekfunctie) op leerkracht/juf vind je denk ik wel wat meer info. Ik ben zelf juf en het heeft wel even wat voeten in aarde gehad voor ik een baan vond. En nog is het alleen contract werk, waar ik overigens ontzettend blij mee ben! Veel leesplezier!

Hahaha! Geweldig intro!

Wees welkom Worteltjes met jullie kleine Erwtjes erbij :-D

Heel veel plezier op het forum!

Groetjes,
Lela

Back