effe kletsen, kweet niet waarover...

Titi

New Member
hoi, ik wil wel met iemand kletsen!
ik weet niet waarover maar ik heb er gewoon zin in!
[move]:blahblah:[/move]
om over te kletsen: mijn oma kan fantastisch koken!
[move]:Cooking:[/move]
wie weet hier antwoord op...?
[move]tijd voor een gesprek!!![/move]
 
o, ze maakt van alles en nog wat...
wat ik erg lekker vind zijn haar zelfgemaakte gehaktballen.
en dan heb je ook nog haar rostie nog... mmm!!!
maar er zijn ook dingen waarvan ik moet kotsen bij haar. :p
(maar dat zijn dingen waarvan ik altijd moet kotsen.)
mijn moeder kan trouwens ook heel goed koken.
taart voor de verjaardagen maken we zelf!
goed koken zit in onze familie!
[move] :Cooking: :cake2: :cake:[/move]
 
Hoi Titi

Hou jij dan zo van lekker eten????

In Australie hebben ze ook lekker eten hoor......ik heb het wel eens gegeten en het smaakte niet slecht. :up:

Ik heb een zoontje die ook zo van lekker eten houdt, alleen hutspot vind hij niet zo lekker. Hij is 10 en gaat misschien ook in Australie wonen. Het lijkt hem best wel spannend. Hij hoopt vooral dat hij dan een zwembad in de tuin krijgt want dan kan hij iedere dag lekker zwemmen.

Nou Titi, groetjes Marjet :grin: :grin: :grin:
 
Hoi Titi!    :hi:

En als je van pizza's houd of chinees/indisch eten dan zit je helemaal goed in Australie... daar stikt het van de pizzatenten!  :up:
(en...er zijn Mc Donalds, KFC en Burger King op iedere straathoek)  Als je daar van houd tenminste!

Maar, en zijn ook veel andere lekkere dingen te krijgen die je hier in NL ook eet....
Misschien wil je oma wel de lekkere recepten doorgeven, zodat je ze zelf kunt maken!

Als wij er straks wonen ga ik eindelijk mijn eigen groente en fruit in mijn tuintje kweken... En omdat het weer heel goed is voor tuinieren, heb ik straks lekker fruit enzo uit eigen tuin!  :happysun:

En HEEL VEEL barbequen, want dat doen ze allemaal in Australie! Hmmmm kan me er nu al op verheugen!  :p

Groetjes Aussiegirl
 
Hi Titi,

Wat is jou favoriete eten? En wat hoop je in Oz te kunnen eten? Op het forum is nog een topic wat gaat over Nederlandse dingen die je kunt kopen in Australie, volgens mij is dat zo'n beetje alles... Ik ga de Nederlandse drop missen... en dan vooral de keuze! Ik ben een drop-junkie.

Kath
 
ik denk dat ik aan eten niks ga missen...
wie weet?
maar wat je aan eten missen het tegenovergestelde hebt, daar heb ik  genoeg aan.
alleen eten ze het ook in australie...... vis!  :p
laat maar lekker zwemen! :smile:
 
Hoi Titi

Ik heb de drop gemist. Vind jij dat ook lekker? Maar nu weet ik dat ze bij de Aldi harribo drop verkopen. Ik koop lekker veel. ( ze verkopen ook nog andere drop in winkeltjes hoor )
Heb je wel eens snoep van harribo gegeten.
En  sommige vis is wel lekker hoor
Je kunt in Australie ook goed vissen, misschien ga je dat wel leuk vinden, je hoeft ze natuurlijk niet op te eten. Als je een vis hebt gevangen gooi je die daarna weer terug in het water. Heel veel kinderen vinden dat leuk.

Groetjes Jojo.  :up: :fishing: :fish:
 
hoi titi

ik ben jasper, ik ben 12 jaar oud en ik ga over 3 maanden naar australië verhiuzen.

ik heb wel wat dingen die ik ga missen in australië.
byvoorbeeld tv progamma's en ik denk ook wel het eten van nederland ga missen maar er zijn ook dingen die ik niet ga missen byvoorbeeld boerenkool en ander eten wat ik niet lekker vind.
en nog een vraag : vind jij het eng om naar australië te gaan ?  want mij lijkt het best leuk om er heen te gaan.
al ga ik wel mensen missen :cry:
ik vind het leuk omdat de meeste dieren heel mooi zijn maar sommige zijn ook wel giftig en dat vind ik eigenlijk wel spannend.en wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen?
maar hoe dan ook succes :up:
groetjes jasper

ps : ik ben de zoon van lilygirl (als je die naam kent)
 
hoi japieboy,
tv programma's ga ik niet missen.
en boerenkool vind ik juist wel lekker...
maar vis is goor!!!
en ik vind het niet eng om naar Australië te gaan.
naar welk deel van Australische ga jij?
ik naar melbourn.
ik geef je groot gelijk dat de dieren daar vast mooi zijn.
wij gaan verhuizen of eind augustus, of begin julli.
kan jij al een beetje engels?
hier, een zin:
two days socks on jour feet, is a very long time.
kijken of je weet wat het betekend...
deze zin zij ik toen mijn zusje mijn moeder vertelde dat ze al2 dagen haar sokken aan haar voet had.
doei!

[glow=red,2,300]p.s. iedereen mag proberen het te vertalen...![/glow]
 
When I come home from work my girl keep distance as soon when I take of my shoes.

Titti, kun jij deze zin verbeteren????
Weet jij ook wat er bedoelt word.

:later: :later: :later:

Jack :evil:
 
hoi titi ik vin sommige vis wel lekker
en ik ga ook naar melbourne toe maar we weten nog niet precies waar
en die zin betekent: 2 dagen sokken aan is een hele
lange tijd


groet jasper
 
ik geef je wel gelijk, een soort vis is wel te eten, maar toch eet ik het liever niet. :p
 
hoi, die ene zin helemaal verbeteren gaat vast niet lukken, maar ik weet wat het betekend.
vluchten voor de stank uit de schoenen...! :wink:
 
he wat leuk titi en japieboy! ik heb 3 jongens van 13, 12 en 10 en wij gaan ook naar Melbourne! zal ik vragen of ze zin hebben om te kletsen hier? laat maar weten, oke?
groetjes mariëtte
 
nou ''clara'' :p :grin:
ik heb er zelf ook een gemaakt! :lol:
ik ben namelijk je oudtse zoon!
en wat je hier net zet heb je niet tegen ons gezegt maar wel tegen hun :shock:

mmar ja [flash=200,200][/flash]
 
Televisieprogramma's kun je vaak ook op internet vinden. Dan kun je ze een andere keer nog kijken.
Wat ik erg lekker vind is een biefstukje op de BBQ :) Dat kan gelukkig genoeg in Australie!
 
Back
Top