effe stoom afblazen!!!

dre

New Member
nou heb ik juli eens gepost dus even kort samengevat : heb een FORMER RESIDENT visa aangevraagd en binnen 2 weken moesten we alles terug sturen (med +.v.o.g) dus gelijk gedaan was dus in juni, is ontvangen op  25 juni.gestuurd dus naar C.O. overal casefilenr opgezet +naam van C.O.
in dec heeft mijn agent naar de stand van zaken gevraagd want 't was 7 maanden in behandeling en nou komt 't...... mijn C.O.is met pensioen,wanneer dat is gebeurt weten we niet dus ik kreeg iemand anders dan maar daar infomeren.krijg dood leuk te horen dat ik goed was gekeurd med dan maar wanneer ik toch de resterende info (vrouw en 2 kinderen ) zou opsturen want ik kreeg nog 14 dagen respijt want ik was al te laat volgens de regels.mijn agent adviseerde me zelf te bellen om meer tijd te krijgen inverband met de kerst etc.
ikke s' nachts bellen naar canberra ik alles uitleggen vraagt ze doodleuk waarom ik alles naar sydney heb gestuurd
grrrr omdat mijn C.O. dat vroeg GRRR (inhouden)  OOHH dan zal ik maar naar sydney e-mailen of ze de rest ook hebben.(kun je dit geloven,is mijn file gewoon niet overgedragen).
maar de volgend ochtend naar een slaaploze nacht een e-mail, ontvangen med van vrouw en kinderen was gevonden in sydney maar geen v.o.g. en de form 80 als ik die maar effe vlug wil sturen.
nou daar is een licht puntje te bespeuren!ik heb gelijk justitie gebeld want ik had geen 4 tot 6 weken de tijd om op nieuwe v.o.g.'s te wachten.kreeg een heel behulpzame medewerker die zei dat ik ook een officeel kopie kon krijgen.pfff das is een meevaller, binnen 5 dagen in huis gekregen en 't ziet er netjes uit.
nou alles weer opsturen.
zo dat moest ik kwijt niet alles loopt op rolletjes daar down under.
groeten dre :x :x
 
Ik hoop dat het je heeft geholpen en dat het alles alsnog op zijn pootjes terrecht komt.

Succes  :mrgreen:
 


OFX
Back
Top