Effe voorstellen: In a car

Inacar

New Member
Dag allemaal,

Ben nieuw op dit forum, maar niet in Oz. Woon hier al een paar jaartjes nu. Hier = Perth WA.
Getrouwd met een Ozzie voor het visum en om samen te zijn, en het bevalt allemaal prima.
Mijn aanvraag voor permanent visa is op het moment bij DIMA, dus da's nog even afwachten.

Heb een baan, een huisje, een echtgenoot en twee hondjes. Allemaal heel huisje boompje beestje, maar voel me hier prima thuis!
Beetje contact met Dutchies mis ik soms wel, dus misschien kan ik me in de active Perth tak van dit forum werken.... :wink: :wink:

Nou mensen, laat het grote kletsen op de digitale snelweg beginnen!

Groet, In a car.

Dag In a car,

Welkom op het forum van een stel wat hier ook al heeeeeeeel lang zit (3 maanden). Hier is inderdaad ook Perth. Waar in Perth wonen jullie? Wij trekken volgende week ons eigen (eerste Australische!) huis in, in Darch. Hebben we ongeloofelijk veel zin in.

Vanwaar eigenlijk je nickname? 'In a car'? Jullie leven toch niet in een auto ;-)

Perthpete

Welkom op het forum, genoeg Dutchies om mee te kletsen hier!!!

Groetjes Lin

(Dutchie in Brissie :wink:)

G'day!

Kon niet wachten en wou effe kijken of iemand al gereageerd had.  :lol:
Inacar staat voor Ineke. 'In a car' is qua uitspraak in Stralian het enige wat een beetje in de buurt komt. Anders wordt het Innekkie.  :| Vandaar.
Perthpete, ik spreek je ergens anders op het forum wel, voordat ik al een berisping krijg voor 'off topic' zijn!  :p

Catcha!

He welkom op het forum, goh je woont wel heel erg ver van ons vandaan hoor :roll: :roll: , volgens mij is de afstand hemelsbreed nog geen 3 km :lol:, kom maar een keertje langs fietsen zou ik zeggen.

Cheers Jan Martijn

Heej Jan Martijn,

We moeten zeker es een keerje een bakkie doen, lijkt me leuk!
Grappig dat ik die van van jou nog nooit gezien heb!

En Lin, ik heb een heerlijke tijd in Brissie gehad, voelde me daar ook prima thuis.
Woon je daar al lang?

Groets!
Inacar

Hoi Inacar,

Welkom op dit verslavende forum.

Ik en hubbie Jeroen wonen sinds november vorig jaar in Albury en zijn sinds september vorig jaar in Oz. Ik hoop dat je het naar je zin krijgt op dit forum.

Groetjes,
Erna

Wat leuk dat je in Perth woont, wij hebben een voorkeur voor Perth, en vroegen ons af wat nou leuke buurten zijn en vooral kindvriendelijk, heb je enig idee?

Hopelijk heb je leuke tips.

groeten van Leonie :)

Heej Leonie,

Jij bent nog bezig met verhuizen naar Perth en Oz?
Ik weet niet hoe dicht je bij het centrum wil zijn, en ik ken natuurlijk niet alle wijken in en om Perth,
Maar ik weet wel dat Padbury (wijk naast Craigie, waar wij wonen) als heel kindvriendelijk wordt gezien. Maar ik denk ook dat veel van de nieuwe wijken (nieuw Clarkson bijv) worden opgezet met scholen, parken, klimtoestellen, verkeersremmers en doodlopende straatjes. Mooie van een nieuwe wijk is dat iedereen nieuw is, en dat maakt vrienden maken een stuk gemakkelijker.
Ikzelf woon in Craigie, drukkere straat, maar wel met veel parken in de buurt en een basisschool achterom. Craigie heeft niet zo'n heel goede naam, maar er zijn veel ergere wijken... Heb je al naar wijken gekeken?

Ik hoop dat dit antwoord een beetje helpt?

Groet,
Inacar

Hallo Inacar,

Welkom op het forum  :hi:

Misschien tot ziens in Perth,  mijn broer woont daar, waarschijnlijk zullen we volgend jaar in ieder geval een paar maanden daar wonen.

Groetjes,
Susan

Back