effe voorstellen: lindapinda

lindapinda

New Member
hallo allemaal!

heden ten dage ben ik nog in Nederland, maar gisteren kreeg ik het bericht dat mijn 'visa is granted'.
Ik mag emigreren!. Mijn vriend komt uit Australie en zit al een paar jaar te dubben om wel of niet terug te gaan.
Uiteindelijk besloten van wel en dus hebben we een visum voor mij aangevraagd op basis van partnership.
En hij is toegekend!(al binnen anderhalve  maand, viel onwijs mee)Nu dus plannen maken en alles in werking zetten...eindelijk.
Ons plan is om in Canberra te gaan wonen, we zijn verschillende steden afgeweest in de afgelopen twee vakanties daar, en Canberra trekt ons het meest. Maar aangezien ik buiten mijn 'schoon'familie geen andere mensen daar ken, wilde ik in contact komen met andere Nederlanders om tips en adviezen etc. uit te wisselen omtrent emigratie enz.

tot forums!

liefs lindapinda

Hoi linda, welkom op het forum  en gefeliciteerd, zeg! dat is echt onwijs snel! ik zit al 3 maanden te wachten op reactie en het kan wel NOG 3 maanden duren! success met de voorbereidingen en wanneer denk je te gaan?

groetjes mark

Hoi Linda!

Allereerst van harte welkom op dit forum en proficiat met het visum natuurlijk !  :up:

Ik ben net terug van een korte vakantie in ACT en NSW en vond Canberra een prachtige en erg indrukwekkende stad  :lol:

Ik ben zelf nog met een emigratieprocedure bezig maar als ik je ooit ergens mee van dienst kan zijn zal ik het zeker niet laten !

Succes met de verdere voorbereidingen!

Groetsels,

Ingrid.

Back