effe voorstellen nesje

Welkom!! Op wat voor visum willen jullie naar OZ? al enig idee waar jullie willen gaan settelen??
Succes met alles!

Welkom!!
Je visum in 2012!!??? Dat is nog 2,5 jaar.. Hoe kom je er bij dat het minimaal zo lang gaat duren?
Groetjes

Ik gok dat dat ze verteld is... veel zal afhangen van wanneer de economie aantrekt en de aantallen weer uitgebreid worden.

Hoi Ines,
Dat is inderdaad wel goed overdacht. Heel slim om rekening te houden met een groot tijdsbestek. Kan het niet zo snel tegenvallen als het even niet meezit.
Succes met je IELTS!

Welkom op het forum!
We zijn in alle geval al met 2 die zullen moeten studeren voor de IELTS. Ik ga studeren in Australië volgend jaar en ik moet ook een 7 halen voor de academic test. Die van IDP zei alvast dat dat toch al wel een redelijk hoge score is om te halen. Dus ik ga alvast alles op alles zetten om er door te geraken.
Ik wens jou alvast veel succes ermee. :up:

Succes en welkom op het forum.
Wij wonen sinds 3 maanden met veel plezier in Sydney/Hornsby. Als jullie in de zomer 2010/2011 hier zijn dan moeten jullie maar eens contact opnemen voor een rondleiding. Tegen die tijd moeten wij Sydeny op ons duimpje kennen. :up:
Cheers,
The Munnichs Family

@ loecky : ik laat zeker iets weten wanneer we komen!! super!
Wij zouden ook ergens rond Sydney willen wonen.
Ik ga alvast met veel plezier eens een kijkje nemen op jullie weblog.

PS hoe hebben jullie je voorbereid op de IELTS?

Welkom op het forum! :smile:
Wij zijn sinds kort ook bezig met een visum (475) met hulp van M2A. Ik heb gisteren mijn IELTS examen gedaan, de General test, ik moet op alle onderdelen min. een 6 halen (voor welfare worker). Ik heb thuis geleerd met behulp van internet, wat cd's van de bieb en Engelse boeken. Op internet zijn ook wel een paar goede sites waar je alle onderdelen kunt oefenen, zoals deze  http://elc.polyu.edu.hk/ielts/ .Op dit forum zijn er meer te vinden. Ik heb dus nog geen idee of het voldoende was (uitslag duurt ong. 2 weken) en of ik niet beter een cursus had kunnen doen....de writing, reading en listening tests gingen redelijk maar mondeling....dat valt tegen. Succes met alles! :up:

Ik ga vandaag mij IELTS aanvraag versturen.  Moet dan op 12/9 of 26/9 voor de test.
Ik zal echt blij zijn als die voorbij is.  Ik ben momenteel volop aan het oefenen.  Vind het alleen moeilijk om het mondelinge gedeelte in te oefenen.  Ik praat wel tegen mezelf, maar dan weet je niet of het goed is natuurlijk... :lol:
Ik ben op zoek naar "English interest groups", maar kan er nergens vinden.  Iemand een idee?

Bestaat er niet zoiets op/met Skype. Ik heb wel eens gehoord van een buddy systeem (bijv: een Engelsman die NL leert wil oefenen met een Nederlander en natuurlijk andersom. Dan spreek je bijv. eerst 15 min. Nederlands en dan 15 min. Engels..), misschien dat eens googlen???

@ alie :
Daar had ik nog niet aan gedacht!  ga ik zeker eens googlen!  Super bedankt voor de tip :up:

Back