Effe voorstellen

Mark_1973

New Member
Hoi,

IK ben nieuw op dit forum en wil me hierbij voorstellen. Ik ben Mark , 32 jaar en vertrek over een week of twee naar Australie. Ik ga op een fiancee visa , ga dus trouwen met Australische na een paar jaar heen en weer reizen. Alles is redelijk vlot gegaan mbt tot dit visum, het is nu alleen afronden van wat dingetjes en dan inpakken en wegwezen.
Eenmaal in Australie trek ik eerst een paar maanden in bij mijn verloofde in Stanthorpe maar we willen ons allebei graag in de omgeving van Brisbane gaan vestigen (zo te zien een populaire bestemming van forumbezoekers).
Ik heb all veel nuttige info op dit forum en deze site gelezen en zal dit waarsch in Oz ook veelvuldig lezen.

Okee, dat was het voor deze keer .

Groet Mark

Hey Mark, welkom op het forum en veel succes in Oz! Misschien tot een keer in Alice Springs!  :up:

Sara

hy,

:hi: op dit gezellige forum.

gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Ik hoop dat alles snel io komt en dat  jullie snel bij elkaar kunnen zijn. :serenade:

groetjes Remko, Rinske, Noah en Abel

Hi Mark,

Ook van ons een hartelijk welkom. En Brisbane??

[size=14pt] :cheer: :cheer: :cheer: YEAH, GO, QLD! :cheer: :cheer: :cheer:[/size]

Rene

Hey Mark,
Leuk :een man!! op dit forum zitten inmiddels 5 bruidjes (vergeef me als ik iemand vergeef!), alleen onze linda moet nog op 10 januari voor haar visum, buiten dat heeft de rest het allemaal binnen! Ging het bij jou ook allemaal vlotjes?
Ik ga zelf 15 december richting Perth om eind maart 06 met mijn fiancee te trouwen!
Veel geluk toegewenst en ben benieuwd naar jouw ervaringen in Oz, land of bigger and better!

Groetjes,
marina

Hey mark, succes.
Ik ben dus "onze linda" 1 van de bruidjes ,zoals Marina het zo leuk zegt.

We hebben al wat met elkaar gemeen, ik ben ook van bouwjaar 1973  :-D  en ga hopelijk eind maart naar Australia (Canberra om precies te zijn, daar zit mijn aussie)
Ga eerst de 15e met Marina naar Perth, daar ga ik kerst vieren met John en familie
(en een avondje met Marina en Mike of course..... en een dagje shoppen en en en......)

Heb jij  je visa gehaalt  in berlijn of regel je de laatste dingetjes vanuit Australie?

succes en veel plezier in Aust.

Hi Mark

Welkom op het forum en veel succes toegewenst. Brisbane zal je wel bevallen stukken warmer dan in Stanthorpe.  :wink:

Cheers    :up:

Jenny

:hi: op het forum, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen... :up:

Ook ik ben bezig met het spouse visum, 6 januari de grote dag, (ben niet een van de bruidjes, maar wel 1 van de bruidegommen... :-D) dus welkom bij de club...! :up:

Wij gaan ook naar Brissie, dus het wordt een gezellige bende.

Suc6 en heel veel geluk in je nieuwe homeland... :clap2:

Groeten,  :bye:
Koen

Back