effe voorstellen.

Gringo

Active Member
Hoi allemaal.

Wij zijn Paul, Joke, Damiean (Dafthen) & Eugene

Wij wonen momenteel in Den Haag (Ypenburg) en wij gaan Jan 2007 naar Melbourne.

Wij zijn al sinds augustus/sept 2005 bezig met onze verhuis plannen naar OZ. Eerst zal ik een bedrijf in Melbourne kopen, en emigreren met een 163 visa, maar op een bezoek in Feb heb ik een baan aangeboden gekragen in mijn vak (bloemen groothandel) dus ga ik nu met een 457.

Ik ben zelf Engels geboren, en pas op mijn 21ste naar Nederland gekomen. Inmiddels 19 jaar verder ga ik (met familie natuurlijk) onze volgende stap maken.

Als iemand interesse heeft in een foto reportage met tekst van mijn bezoek aan Melbourne, stuur mij een PM, en kan ik een aantal mailtjes stuuren. Ik heb ook een paar kleine (10-20mb) filmpjes kan ik ook mailen. laat mij even weten.

Ik wens iedereen hier veel success met jullie visa aanvragen etc. Het is niet eenvoudig !!!

Thats it for now.

Groetjes

Paul, Joke & the kids.

:up:

Hi Paul & family,

:hi: op het forum :up:
Enne, voor je het weet is het January, hoor :).
Ik ben benieuwd hoe eea gaat verlopen voor jullie.

Groetjes,
Mel

bedankt Wilbert & Mel.

ik ben al 8 maanden bezig met alles, dus alles komt goed, maar nu moet ik wachten.

:x

ik heb al een baan in Oz dus, het komt op zeker goed

Hoi Paul, Joke & the kids,

Leuk jullie hier te zien  :up: :up:
Welkom op het forum en
succes met al jullie plannen.

groetjes Miranda  :)

hallo Paul, Joke & the kids,

Welkom op het forum  :hi:

Ik (Susan) ben Schots en kwam naar Nederland op mijn 27ste en 13 jaar later ben bezig om naar Australie te gaan.  Dus jij bent ook rond de 40 zo te lezen!

Super om te lezen dat je al een baan hebt, succes met alles regelen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Hallo Paul, Joke en Kids,

:hi: op het forum.

Ik (Jolanda ) ben nederlands maar woon in Engeland ( nu al 15 jaar)met mijn man en Boy, die zijn engels. Zo het is net andersom met mij. Wij hebben al het ja woord gehad. Wij hebben onze visa en hopelijk gaan we in mei naar Aus,Perth. Zo voor ons niet lang meer. Succes met jullie plannen en het zal wel lukken.

Groetjes Jolanda, Kevin en James. :lol:

Back