Eindelijk de eerste papieren weg!

Jeroen

XPdite Hero
Nadat we de vertalingen hebben laten verbeteren zijn nu eindelijk de papieren voor de 2 assessments weg, eindelijk.
Moraal van het verhaal: kijk de vertalingen ook zelf even na voor je ze verstuurd, voorkomt probleempjes in een later stadium.

Duim voor ons net zo als wij voor jouw duimen.

NO WORRIES! :wink:
 
duim.jpg


Go 4 it !

Groet, Edwin
 
Jeroen said:
Nadat we de vertalingen hebben laten verbeteren zijn nu eindelijk de papieren voor de 2 assessments weg, eindelijk.
Moraal van het verhaal: kijk de vertalingen ook zelf even na voor je ze verstuurd, voorkomt probleempjes in een later stadium.

Duim voor ons net zo als wij voor jouw duimen.

NO WORRIES! :wink:

Tsjeetje, moest je de vertaling van een officiele vertaler nakijken?? :roll: Haha, zal hij/zij leuk gevonden hebben dat je wat verbeteringen had ;)

Succes met je assessments!
 
Nou, laat ik het zo uitdrukken, de vertalingen nakijken hebben we gedaan omdat ik we willen voorkomen dat tussentijds 'problemen' zouden kunnen ontstaan en ik ben blij dat we het gedaan hebben. Vertrouwen is goed, controle is beter zeggen ze wel eens. Voor ons speelt tijd (leeftijd) een zeer belangrijke rol, willen we nog in aanmerking komen voor voldoende punten. Mocht dit alsnog misgaan, wat ik niet hoop, dan hebben we misschien nog de mogelijkheid voor een tijdelijk visum. In een later stadium (2jaar) kunnen we alsnog voor een permanent visum in aanmerking komen. Ach, wat l.. ik nou, het gaat allemaal wel goed. He, dat is een positieve instelling. Die schrijf ik in mijn dagboek (heb ik niet :lol: ).

WE HAVE NO WORRIES! :wink:
 
Hoi Luitjes! Dat is mijn ervaring anders ook! Ik ging direct na thuiskomst mijn curriculum vitae aanpassen om dezelfde Engelse termen als in de vertalingen te gebruiken en zag toen tot mijn stomme verbazing dat er ipv Natuurkunde ( is Physics in het Engels) Chemistry (=scheikunde) stond ! En de spelling van school naar Scool heb ik ook gevraagd aan te passen ! Dus vergissen is menselijk dat blijkt wel weer !
 
Jeetje, wat een gedoe die vertalingen!

Ik heb deze post trouwens verplaatst naar Emigreren algemeen.
Twijfelde nog even of het in de Skilled rubriek moest... maar vertalingen kunnen anderen ook nodig hebben....
Nou, dat was dus mijn eerste daad als moderator! :D
 
Ik denk dat ik iets over het hoofd heb gezien, ik zag hem niet in Emigreren - Australie Algemeen.
Mijn fout


NO WORRIES!
 
Jeroen said:
Ik denk dat ik iets over het hoofd heb gezien, ik zag hem niet in Emigreren - Australie Algemeen.
Mijn fout


NO WORRIES!

phew!! :lol: :wink:

Ik zie trouwens ook soms topics helemaal niet(weet niet of je dat ook heb) Is heel vreemd. Maar dan doe ik refresh of zo, en dan is ie er weer!
Zal wel aan mijn browser liggen....
 
Back
Top