eindelijk een case officer

family dammer

New Member
Hoi Allemaal,
wij zijn helemaal heppiedepeppie, gisteren hebben we een case officer gekregen, was eigenlijk mooi op tijd (na 6 maanden en 5 dagen)
vandaag zijn police clearences en ielts met de mail opgestuurd via The immigration Group en dan nog afwachten tot we de aanvraag krijgen om de 100.000$ te storten, we hopen eind van de maand te vertrekken maar dat is nog even koffiedik kijken.
In ieder geval weer een stap dichterbij.

Brisbane here we come.

Fred Diana Sander en Nathalie

Wat een goed nieuws! Dan duurt het voor ons hopelijk ook niet zo lang meer!

Greetz Menno, Marie, Marlon & Nick

Super nieuws  :up:

Nu gaat het heel snel ineens, veel succes met de volgende stappen!

Groetjes,
Susan

Zo! Dat is vrij snel gegaan dan? Is die 6,5 maand van het moment ontvangst van de visum aanvraag bij het DIMA?

De mijne is 27 nov 2006 afgeleverd en als ik zo kijk naar de tijden die ik te zien krijg als ik naar aspc.processing@immi.gov.au mail, dan kom ik op de prognose dat ik pas in januari 2008 in behandeling wordt genomen.  En dat is wel even iets langer dan 6,5 maand. Kloppen de statistieken die ze terugmailen niet?

4np:$ ./ozzy
.estimate 1    : 309.7 days    : 7 January 2008

Average:        : 309.7 days    : 7 January 2008
4np:~ duh$

Ik heb er een programmatje voor gemaakt; ik wil per maand die statistieken opvragen en dan uitrekenen wanneer de aspc bij mijn aanmelding aanbeland. :)

Als ik die mailtjes bekijk blijven ze, voor mensen die non priority zijn, ook al 3 weken op 6 Juni steken... Dat is ook een beetje vreemd. Die statistieken lijken ook niet te matchen met mensen die hun visum krijgen.
Ik heb mijn visum aanvraag dezelfde dag ingediend als jij (27 november) en ben benieuwd wanneer we aan de beurt zijn. Een CO lijk je na een maand of 6 toch wel toegewezen te krijgen.

trek je niks aan van die mailtjes, ik heb modl skilled 136 visum aangevraagd en heb 6 maanden en 2 dagen gewacht totaal, mijn agent van TiG vertelde me dat alle applicaties tussen de 6 en 7 maanden duren.

Dus ze zitten gewoon op schema.
:flying: :happy:

Back