eindelijk ff voorstellen

Chantal

New Member
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op deze geweldige site en het wordt nu wel eens tijd om mij even voor te stellen. Mijn naam is Chantal, ik ben me nog aan het orienteren over wel/ niet te emigreren. Maar hoe langer ik op deze site zit hoe meer ik ervan overtuig raak om juist wel te gaan. De reden waarom.....gewoon het wordt weer eens tijd voor wat anders.

Je kunt een hoop over Australie zeggen. Ik zal je in ieder geval melden dat het zeker iets anders is!

Succes met je beslissing.

Hoi naamgenoot

Ik zie dat jij ok twijfeld om weg te gaan?
waarschijnlijk ben je er al een keer geweest en heb je ook zo'n zin om terug te gaan?!
Nou dat gevoel heb ik ook, maar ik zie dat het nog aardig moeilijk is.
Ondanks dat ik mensen ken die er wonen, dan nog heb je een sponsor nodig  :|
Weet jij mischien iets?

groetjes chantal

Chan...

Je hebt niet per definitie een sponsor nodig hoor?...als opleiding/leeftijd etc. een beetje meezit kun je nog boven de 120 punten komen om zodoende voor een Skilled Independent visum in aanmerking te komen

Hoi Chan,

Inderdaad ben ik op vakantie in Australie geweest en dat is me erg goed bevallen! Maarja dat was vakantie... Waar ik gewoon over twijfel is of ik echt wel in mijn eentje die grote stap wil maken. Zelf denk ik dat ik daar wel naar mijn zin zal krijgen en nieuwe vrienden zijn gauw gemaakt. Het probleem is dat ik afgelopen jaren heb ervaren dat er zomaar iets met mijn ouders kan gebeuren... en dat zet me toch wel aan het denken. Je bent niet zo thuis om even te helpen. Maarja ik moet ook aan mij zelf denken. Wat dat Skilled Independent visum betreft dat is als ik booklet 6 helemaal correct heb begrepen niet zo'n probleem voor mij (als ik een beetje terughoudend reken kom ik op 120 punten uit).
Dus Chan mijn advies kijk eerst eens of je op deze manier voor een visum in aanmerking komt.

Succes

hai ja indd dat was ik. En ook toevallig, zelfde leeftijd haha
maar ik snap nog niet zoveel van deze site hihih
BLONT? haha jij ook? :?
hmm dat is best moeilijk indd wat je vertel.....het is ook niet echt dicht bij huis.
maar ja eens moet je de stap maken, en ach binnen 24 uur ben je ook weer thuis.
hee waar kan ik die punten telling doen voor een visum???
gr chan

Nou wordt het pas echt eng...... ook ik ben (tenminste van nature) blond  :-o
Zelf ben ik op de volgende site gestart met zoeken  www.immi.gov.au

succes

[quote author=channie link=topic=1463.msg12822#msg12822 date=1113418100]
hee waar kan ik die punten telling doen voor een visum???
[/quote]  :hi: Chantal en :hi: Chantal !

Je vraag is  :eek:fftopic: en iedere vraag die niet met "voorstellen" te maken heeft moet je elders stellen door ofwel te zoeken middels 'search' ofwel zelf een draadje over je vraag te openen !

Maar ik ben ook de beroerdste niet dus ik heb besloten er een nieuw draadje over te starten in 'skilled visa', want ik kom je vraag wel vaker tegen !

Veel suc6  :up: !

groetsels,

Ingrid.

Lost: Lege quotes weg gehaald.

Hoi Chantal,

Welkom...!!

Emigreren is een grota....die doe niet ff gewoon. Ga er eerst naar op vakantie om zo eea te ondekken, het is fantastisch!

Heel veel sucses

Gr Jeroen

hoi chantal

welkom op het forum!

er zijn er hier meer die in hun eentje gaan, denk er idd goed over na voor je een beslissing maakt!

bedenk wel dat het jouw leven is en australie is echt de moeite waard!

groetjes mark

Back