eindelijk in australie.

heidi

New Member
hallo allemaal,

ja ja vanaf vandaag is dit mijn eerste berichtje vanuit australie.
Onze vliegreis is goed verlopen. we werden opgehaald door de zus en vader van danny. vandaag hebben we al een auto gekocht en een bankrekening geopend. We slapen de eerste tijd bij mijn schoonouders en zodra we de auto hebben gaan we opzoek naar een woning.
Ik ben nog nooit in australie geweest maar ik vind het een ruim mooi land en heb het gevoel dat ik me hier wel thuis kan voelen.
dit wad het weer ben nu erg druk

groeten heidi
uit harcourt
 
Hoi Heidi,

Gefeliciteerd. Welkom in dit mooie land. Veel succes met alles regelen. Ik weet dat het inderdaar erg druk kan zijn in het begin.
 
heidi said:
hallo allemaal,

ja ja vanaf vandaag is dit mijn eerste berichtje vanuit australie.
Onze vliegreis is goed verlopen. we werden opgehaald door de zus en vader van danny. vandaag hebben we al een auto gekocht en een bankrekening geopend. We slapen de eerste tijd bij mijn schoonouders en zodra we de auto hebben gaan we opzoek naar een woning.
Ik ben nog nooit in australie geweest maar ik vind het een ruim mooi land en heb het gevoel dat ik me hier wel thuis kan voelen.
dit wad het weer ben nu erg druk

groeten heidi
uit harcourt

He, 'gefeliciteerd'!!!!

Succes met alles regelen! Hou ons op de hoogte!
En veel plezier!

:D
 
Hé Heidi! Zo was je 'bijna' m'n buur, nu zit je wel heeeeeeel ver weg! Tenminste, op de wereldkaart!

Gelukkig zijn je eerste indrukken van dit fantastische land goed! Want wat nu als dat anders was....

Succes met de emigratie-stress en leuk dat je zo snel wat van je hebt laten horen! Nu moet ik snel gaan zoeken waar Harcourt ligt, heb geen idee namelijk....

KC
 
Hoi Heidi,
Je bent er!!! Wat goed, en nu begint het pas. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat en ik wens je veel succes. Over een half jaar maak ik dezelfde reis naar Brisbane, dus ik leef erg met je mee....

Groeten,

Claire
 
heidi said:
hallo allemaal,

ja ja vanaf vandaag is dit mijn eerste berichtje vanuit australie.
Onze vliegreis is goed verlopen. we werden opgehaald door de zus en vader van danny. vandaag hebben we al een auto gekocht en een bankrekening geopend. We slapen de eerste tijd bij mijn schoonouders en zodra we de auto hebben gaan we opzoek naar een woning.
Ik ben nog nooit in australie geweest maar ik vind het een ruim mooi land en heb het gevoel dat ik me hier wel thuis kan voelen.
dit wad het weer ben nu erg druk

groeten heidi
uit harcourt
Goed tehoren Heidi dat jij thuis voelt. Hou de gevoel stevig vast.... :)

Leuk jij een bericht geplaatse vanuit Aus.
 
Heb nog naar je uitgekeken op schiphol en had je een foto gestuurd via de mail, zodat je ons kon herkennen.
Enehhh die business class, daar was plek zat hoor.
Heel veel succes in het vinden van een huis.
En binnen 7 dagen heeft Sydney mijn hart gestolen.
Nog 6 weken en dan gaan we er wonen.
 
Ebony said:
Heb nog naar je uitgekeken op schiphol en had je een foto gestuurd via de mail, zodat je ons kon herkennen.
Enehhh die business class, daar was plek zat hoor.
Heel veel succes in het vinden van een huis.
En binnen 7 dagen heeft Sydney mijn hart gestolen.
Nog 6 weken en dan gaan we er wonen.

Hoi Ebony,

Ik had niet berichtje niet gezien en heb bij een ander item, gevraagd of het je was bevallen etc. Ik zie nu, dat je er over 6 weken al zit. Ontzettend gaaf zeg. :D :D :D
 
heidi said:
hallo allemaal,

ja ja vanaf vandaag is dit mijn eerste berichtje vanuit australie.
Onze vliegreis is goed verlopen. we werden opgehaald door de zus en vader van danny. vandaag hebben we al een auto gekocht en een bankrekening geopend. We slapen de eerste tijd bij mijn schoonouders en zodra we de auto hebben gaan we opzoek naar een woning.
Ik ben nog nooit in australie geweest maar ik vind het een ruim mooi land en heb het gevoel dat ik me hier wel thuis kan voelen.
dit wad het weer ben nu erg druk

groeten heidi
uit harcourt

Hoi Heidi,

Ik vind het ontzettend knap van je, dat je emigreert en nog nooit in het land bent geweest. Ik zou bijna zeggen, je hebt ballen...... :wink:

Succes, met alles :D
 
He hallo

He ebony ik heb geen mail van je gezien???
Maar wij hadden ook plek zat in het vliegtuig we hadden 3 stoelen voor ons twee. Dus ik heb niet te klagen. Op schiphol was het wel ff janken geblazen toen we gingen hihihi.
Het is inderdaad maar gokken of het land je aanspreekt als je er nog nooit bent geweest. Maar bijna al mijn vrienden zijn daar voor een jaar geweest en had foto en videos bij de vleet gezien. Ik kreeg altijd te horen wanneer ik nou eens naar het beloofde land ging. En ik zei altijd als ik een verre reis maak, doe ik het naar een ander land want bijna iedereen gaat naar australie. Toen ik zei dan danny en ik er heen gingen emigreren stonden ze met hun oren te klapperen vooral omdat we het in februarie hadden besloten en in mei al gingen. Maar ik heb altijd in mijn gedachte dat mocht ik me naar 2 jaar niet thuis voelen er altijd weer een weg terug is. Maar zoals ik het nu zie hou ik het hier wel een tijd vol.
He KC ben jij er al overuit of je gaat ja of nee ben benieuwd namelijk en hoe was de bemmelse dwijldag??
Nou dit was het weer.

groeten heidi
 
heidi said:
He hallo

He ebony ik heb geen mail van je gezien???
Maar wij hadden ook plek zat in het vliegtuig we hadden 3 stoelen voor ons twee. Dus ik heb niet te klagen. Op schiphol was het wel ff janken geblazen toen we gingen hihihi.
Het is inderdaad maar gokken of het land je aanspreekt als je er nog nooit bent geweest. Maar bijna al mijn vrienden zijn daar voor een jaar geweest en had foto en videos bij de vleet gezien. Ik kreeg altijd te horen wanneer ik nou eens naar het beloofde land ging. En ik zei altijd als ik een verre reis maak, doe ik het naar een ander land want bijna iedereen gaat naar australie. Toen ik zei dan danny en ik er heen gingen emigreren stonden ze met hun oren te klapperen vooral omdat we het in februarie hadden besloten en in mei al gingen. Maar ik heb altijd in mijn gedachte dat mocht ik me naar 2 jaar niet thuis voelen er altijd weer een weg terug is. Maar zoals ik het nu zie hou ik het hier wel een tijd vol.
He KC ben jij er al overuit of je gaat ja of nee ben benieuwd namelijk en hoe was de bemmelse dwijldag??
Nou dit was het weer.

groeten heidi

Had een foto van mezelf gestuurd maar zal wel weer wat verkeerd gedaan hebben. Las net dat je een huis hebt ben zo blij voor je omdat ik weet hoe sommige huizen eruit kunnen zien.
Eindelijk je eigen plekje waar jullie een nieuw leven kunnen beginnen.
Wij vertrekken de eerste week van augustus en als je in Sydney bent ben je natuurlijk altijd van harte welkom voor een BBQ.
 
Back
Top