Eindelijk zijn wij on-line. Nadat wij in januari waren aangekomen in Mandurah heeft het toch een paar weken geduurd voordat wij een huis kregen (vakantie periode - druk) en wij wonen nu in Wannanup ongeveer 10 km ten zuiden van Mandurah. Wij zijn al aardig gewend en hebben het erg naar ons zin. Prachtig omgeving en prachtig weer! Ons huis ligt een paar minuten van het strand en is erg nieuw en erg ruim, wel heel wat anders dan wat wij in nederland hadden. De kinderen hebben het heel goed naar hun zin op school en kunnen al aardig meedoen. De oudste (van 13) heeft het het moeilijkst - in nederland was hij in groep 8 en nu gaat hij naar year 9 (college) maar het gaat goed. Mijn man heeft een goede baan gevonden, is wel door de week weg maar komt weekenden thuis en zegt zelf het lijkt wel of hij ieder weekend op vakantie is. Hij heeft al een baan aangeboden gekregen om straks in april naar het noorden te gaan "fly in-fly out" dan is hij twee weken weg en vijf dagen thuis, salaris is heel goed dus dat zal waarschijnlijk ook gebeuren. Voor het eerst in mijn leven hoef ik niet te werken - zal wel straks weer wat zoeken maar voorlopig blijf ik thuis en geniet van 't weer, strand en omgeving.
Ik vindt het hier ook heerlijk en heb er geen spijt van dat wij deze stap hebben genomen maar realiseer ons wel dat wij geluk hebben gehad met werk enzo.
Ik heb natuurlijk de ontmoeting weer gemist maar hoop de volgende wel mee te maken, lijkt mij erg gezellig, hopelijk kunnen wij onze twee jongens ook meenemen. Ik weet dat er een paar hier in de buurt wonen dus misschien kunnen wij wat afspreken.
Tot gauw hoop ik!
Ik vindt het hier ook heerlijk en heb er geen spijt van dat wij deze stap hebben genomen maar realiseer ons wel dat wij geluk hebben gehad met werk enzo.
Ik heb natuurlijk de ontmoeting weer gemist maar hoop de volgende wel mee te maken, lijkt mij erg gezellig, hopelijk kunnen wij onze twee jongens ook meenemen. Ik weet dat er een paar hier in de buurt wonen dus misschien kunnen wij wat afspreken.
Tot gauw hoop ik!