Eindelijk mn aanvraag de deur uit

Na maanden van verzamelen, invullen, aanvragen van documenten en een hoop schrijven en weer lezen en lezen en lezen gaat morgen dan eindelijk mijn gehele aanvraag voor een partner visum op de post! Het hele pakket ligt nu voor me op de tafel en ik ben blij en trots dat het af en compleet is. Nou is het 'fingers crossed' op een snel verloop van de aanvraag want als het even kan gaan we eind dit jaar terug naar Tasmanie.

Ook mijn medicals en VOG zijn al inbegrepen bij de aanvraag wat hopelijk het gehele proces zal versnellen, want hoe sneller hoe beter. Weg weg weg hier! Iedereen die deelneemt aan dit forum alvast bedankt! Ik vind alle verhalen zeer behulpzaam en ook gewoon erg leuk om te lezen.

I'll keep you all posted!

Anja

Gefeliciteerd! Als een buitenstaander naar het stapeltje papieren kijkt,haalt die wellicht zijn schouders op. Maar als je bedenkt hoeveel uur, zweet, tranen en moeite je er voor hebt moeten doen/laten. Dan mag je trots zijn op je stapeltje :) Opsturen en duimen draaien!

Als een buitenstaander naar het stapeltje papieren kijkt,haalt die wellicht zijn schouders op. Maar als je bedenkt hoeveel uur, zweet, tranen en moeite je er voor hebt moeten doen/laten. Dan mag je trots zijn op je stapeltje :)

You're so right!

WOEHOE! Nog geen visa granted, maar wel al bericht dat mijn application valid is. Heb een file number en een case manager! Had gerekend op maanden wachten tot ik een eerste reactie zou krijgen maar ben nu erg hoopvol gestemd. Blij, blij, blij!

Congrats! Welke priority group ben je eigenlijk als partner? Of geldt dat alleen bij skilled migration?

Back