EINDELIJK!!! VISUM GRANTED!!

didado1976

New Member
Hallo Allemaal,

Zit je in je vakantie, 4 weken lang( wat een luxe) te wachten op dat ene telefoontje, gebeurt er helemaal niks.
Huisje maar wat opgeknapt, maar toch wel voorzichtig want je wil niet te voorbarig zijn......:grin:
Ik dacht nog bij mijzelf na 4 weken regen in dit prachtige land, maar goed dat ik weer ga werken/naar school (ja die heb je ook vrouwen van 35 die nog op school zitten :wink: ) dan heb ik wat afleiding......
Belt vandaag mijn man op, 2 minuten voordat ik de klas in loop, met de mededeling " Je mag eindelijk ons validatietripje organiseren!!".......ik wist niet wat ik hoorde.
Heeft die arme leraar 2 uur een prachtig verhaal verteld waar ik heel van had moeten leren, waar echt helemaal niks van is binnengekomen :| sorry!!!...hahahaha
Ik dacht vanmorgen met opstaan als eerste nog, shit weer niet gebeld :cry: ........
Wij zijn zo ontzettend gelukkig dat we in een soort roest zitten met z'n alle.
Ik had mij voorgesteld dat het allemaal heel emotioneel zou zijn, heb wel even een traan gelaten, maar we lijken allemaal wat verdoofd van geluk (herkenbaar voor iemand :D :D :D )
Wij gaan het straks onze ouders vertellen.......ben benieuwd wat de avond gaat brengen......

groetjes......

Didado......

gefeliciteerd :lol:helemaal geweldig :up:veel plezier down under, we hopen binnenkort ook zulk goed nieuws te krijgen

groetjes cindy en peter

Gefeliciteerd, lang verwacht en toch gekregen, en voor ons ook heel herkenbaar. Ook wij hadden slapeloze nachten en diepe teleurstelling als de ochtend "weer" geen visum bracht. En toen onverwacht tegen 11 uur het lang verwachte telefoontje, bij mij net voor een vergadering dus ook daar was ik niet echt nuttig. Geniet er van en vooral veel plezier met het geregel. Wij zitten er nu vol in en genieten elke dag. Op sommige momenten vragen mijn collega's die grijns gaat niet meer van je gezicht af hé. En nee dat wordt niet minder.

Veel plezier en suc6
Yvonne

Congrads!
afro.gif
Lekker is dat he?

bedankt voor alle reacties.........:lol: :up: :lol: :up:
Mijn ouders hebben met ons deze lang weg bewandeld, ze waren bij ons voor een kop thee met wat lekkers......toen we onder de taart een brief hadden gedaan met de verlossende woorden. ......Tranen genoeg en we hebben nog lang gekletst over alle bezigheden voor de toekomst......wat heerlijk om te kunnen zeg: YES WE ARE REALLY GOING DOWN UNDER!!!!!!!

gr Didado

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dikke proficiat!!!!!!! :grin: Moet een geweldig gevoel zijn! Go make it down there!

Truus

Gefeliciteerd met jullie visum en wat een prachtige reactie van jullie ouders!

Back