Eindelijk

Jeroen_1

Member
Vandaag lag eindelijk de envelop uit Adelaide in de brievenbus. We mogen naar de dokter en we kunnen de VOG aanvragen. Ik hoef dus niet de Den Haag route te doen (als ze het op het gemeentehuis tenminste snappen).

Hoera, hoera, hoera, we hebben de points test gehaald

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Jeroen_1 said:
Vandaag lag eindelijk de envelop uit Adelaide in de brievenbus. We mogen naar de dokter en we kunnen de VOG aanvragen. Ik hoef dus niet de Den Haag route te doen (als ze het op het gemeentehuis tenminste snappen).

Hoera, hoera, hoera, we hebben de points test gehaald

:D :D :D :D :D :D :D :D :D


top top top congrats jeroen_1 :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Super, gefeliciteerd!
icon_wav.gif
 
Jereon_1,

Als de meds gedaan hebt. Dan hoe land moet jij wachten ???? voor naar Aus te gaan..

Ik ben wel blij voor jouw....:)
 
badri said:
Jereon_1,

Als de meds gedaan hebt. Dan hoe land moet jij wachten ???? voor naar Aus te gaan..

Ik ben wel blij voor jouw....:)

Woensdag (avond) gaan we met z'n allen naar de dokter. Ik heb afgelopen vrijdag de VOG's aangevraagd. Ik moet nog een nieuw paspoort voor mijzelf aanvragen. Ik verwacht dat we het hele spul over 2 weken kunnen opsturen naar Adelaide. Volgens www.austimeline.com duurt het dan ongeveer 2 a 3 weken voordat we een brief uit Adelaide ontvangen waarin staat dat we de visumstikkers kunnen halen in Den Haag.

Volgens de huidige planning hebben we voor eind juli het visum. Daarna hangt het af van de verkoop van het huis.

Jeroen
 


OFX
Back
Top