EINDELIJK!

lucy

XPdite Sponsor
Na anderhalf jaar geleden begonnen te zijn, zijn vanochtend de spullen voor de skills assessment naar de CPAA op de post gedaan...Pfffff.

Het zat niet mee: veel vertraging opgelopen en pech gehad. De vertaler was een prutser, die had de ringetjes van de vertalingen van de diploma's half geslagen waardoor de papieren los zaten. Jaaa, daar betaal ik geen 600 euro voor! Als ik de assessor was zou ik het afkeuren. Het hele pakket teruggebracht, heeft ie de ringetjes eruit gepeuterd en nieuwe gaten geslagen. Doei! Nu waren de certified copies van de notaris verknald: er zaten allemaal gaten in dus terug naar de notaris en helemaal vanaf het begin weer opnieuw beginnen.
Verder liep de universiteit niet echt hard om kopien van de studiegids te certificeren waardoor er een vertraging van zowat een half jaar ontstond.

Maar vanochtend was het dan dus toch eindelijk zover!!! Wat een opluchting. Het pakket is gepost dus nu kan ik weer gerust verder gaan met wachten. Dat wou ik even kwijt :smile:

Lucy

Onze ervaring met de CPA was goed en we hadden redelijk snel de uitslag(binnen ongeveeer 3 maanden)
Veel succes met wachten :up:

Groetjes Wilbert

3 maanden....je moest geloof ik halverwege nog iets extra's aanleveren als ik mij goed herrinner?
Toen ik gisteren op de site van ICAA over IELTS aan het zoeken was, kwam ik tegen dat ICAA de buitenlandse assessment aanvragen in 2-4 weken verwerkt.... en tegen betaling van 45 dollar extra in de helft van de tijd. Tja, helaas???? Het is al op de post naar de CPA, dus kan niet zoveel meer doen denk ik.
Ach, in de tussentijd IELTS en hopen dat ik 9 van de 12 scoor!

Balen dat het zolang heeft geduurt, maar gelukkig is nu alles de deur uit. Toch weer een opluchting. Ik hoop dat jullie snel iets horen :up:

Hallo Lucy,

En... wachten duurt heel lang zeker als je het heel graag wilt.
Wij hopen dat jullie wachten beloond wordt.  :up:
Snappen hoe je je voelt doen we wel wij wachten op antwoord TRA en dat duurt .... lang.

Succes!

groetjes Petra

Hoi Lucy,

Wat een gedoe zeg met zo'n vertalen. En er komt al zoveel bij kijken. Veel succes met het wachten en het verder regelen. Heb je trouwens al een idee waarin Australie je je wilt gaan vestigen?

Groetjes Lisette

Ja, wachten en nog eens wachten. Zal nog wel een jaartje duren denk ik, maar ach, het zou ook niet leuk zijn als een droom van de ene op de andere dag ineens gerealiseerd zou zijn.Maar dat mag trouwens wel van mij....

Catkin, is dat Stevie of Claire? Hoop dat ze snel de laatste serie gaan draaien hier.

Eigenlijk weet ik nog niet waar ik heen wil. Heb SA en WA gezien, heb een paar maanden in NT doorgebracht, een half jaar in Brisbane gewoond en ik vond het allemaal helemaal prima.  Brisbane vond ik een geweldige stad, maar ik had niet altijd het idee dat ik in Australie was omdat de bush zo ver weg is.
Ik ben nog nooit in Sydney geweest, dus missschien gaan we daar wel heen. Zal niet voor niets het drukstbevolkte deel zijn...

[quote author=lucy link=topic=9022.msg120804#msg120804 date=1215436339]
Catkin, is dat Stevie of Claire? Hoop dat ze snel de laatste serie gaan draaien hier.

[/quote]

Dat is stevie... En seizoen 8 duurt nog wel even. Ze zullen het eerst wel in Australie uit gaan zenden.

Volgens de geruchtenmachine in Augustus. PerthPete had zelfs al op Channel Nine een promo voorbij zien komen!

Kan werkelijk niet wachten!

Zie ook draadje over dat huis in SA dat te koop staat: Drovers Run

Succes,
Sacha

Back