Eisen Joboffer

vogelbekkie

New Member
Wij proberen naar australie te emigreren middels een joboffer dus zijn al hard aan het solliciteren.
Zou iemand ons kunnen vertellen welke eisen er aan een joboffer gesteld worden. 
Moet je een bepaald salaris krijgen of moet dit ook werk zijn in een bepaalde sector en is het mogelijk om met een joboffer een permanentvisum te krijgen.

Misschien is er iemand die nog meer informatie heeft over een joboffer of hier al ervaring mee heeft.

Alvast heel erg bedankt,

Groetjes Wilma

Je vraag is eigenlijk een beetje te breed om zo te beantwoorden. Er zijn veel verschillende visa mogelijk (bijvoorbeeld 457 (long stay business), ENS, RSMS en dan noem ik alleen nog maar de visa waar ik mezelf enigszins in verdiept hebt).

Zo geldt iig voor RSMS een salaris eis, ook dat je bijv. een 2-jarige contract voor min. 35 uur moet hebben etc. etc. Maar het staat echt allemaal op DIMIA.

Mijn ervaring tot nu is wel dat het bijna onbegonnen werk is om vanuit Nederland te solliciteren (tenzij je natuurlijk een functie als engineer ofzo hebt). Het blijkt voor ons al onmogelijk om vanuit WA te solliciteren in Tasmanie. Maar als je de bedrijven hier ter plekke benaderd dan is het niet moeilijk (mijn man werkt nu als kok).
Tip: hier in WA reageren ze amper om emails, het wordt zelfs als onbeleefd ervaren, dus dat wordt bellen (of handgeschreven brieven sturen, heb me laten vertellen).
Succes

Back