EK 2012 in Perth?!?

Ripstar

Member
Beste mede-forummers,

Het EK komt er weer aan dus begint ons oranjegevoel een btje te kriebelen. Hier in Oz krijg je helaas weinig mee van de toenemende oranjekoorts in NL en ook de Nederlandse wedstrijden worden niet of nauwelijks uitgezonden op de " normale" televisiezenders...

Zijn er wellicht nog plekken in Perth waar Nederlandse wedstrijden gezamenlijk worden bekeken (een pub oid?)? Wij houden ons in ieder geval van harte aanbevolen voor tips :))

Many thanks!
 
Via Facebook kun je vrienden worden van 'Dutchies in Perth', van daaruit wordt nog al eens zoiets georganiseerd. Ik begrijp uit die berichten dat men zaterdag in ieder geval in Burswood gaat kijken, zie verder Facebook.

Groet, Annemarie
 
Vermaak mij met het Blokkerkrantje dat mijn moeder heeft opgestuurd.... Oranje tuinkabouters, Oranje EK/WK huisjes, slingers, vlaggen... je kan het zo gek niet verzinnen of het kan in het oranje op het ogenblik.
Raar volk die Hollanders LOL
 
Klinkt top! Wij vliegen over 10 dagen voor vakantie naar NL :)) Verheug me nu al op de oranjegekte! Hopen dat ze dan nog wel kans maken ...
 
Back
Top