Elsa & Francois (aka Franel-go -oz)

franel-go-oz

New Member
Gentle people,

Goed nieuws vandaag, zojuist de enevlop van IDP opengemaakt met het resultaat van mijn (Francois) IELTS test: Passed met een 8 gemiddeld.  :sunny:

En nu het skills assessment nog...

Cheers,
Francois.

Lekker die heb je alvast gewonnen als de rest ook zo gaat schiet het lekker op :up:

Mariette

Gefeliciteerd! De kop is eraf  :wink:

Welke assessment moeten jullie (je) gaan doen? Meen ergens gelezen te hebben dat jullie ook IT-ers zijn?

Groet en veel succes,
Kathleen

Yep, ik ben project manager in (meestal) IT projecten. Omdat ik geen IT opleiding heb, moet ik het middels een RPL doen. En die ligt inmiddels bijna twee maanden bij de ACS... :|

[quote author=Kathleen link=topic=6657.msg83014#msg83014 date=1172917864]
Gefeliciteerd! De kop is eraf  :wink:

Welke assessment moeten jullie (je) gaan doen? Meen ergens gelezen te hebben dat jullie ook IT-ers zijn?

Groet en veel succes,
Kathleen
[/quote]

Grappig, zit jij in zelfde schuitje als wij destijds. ACS duurt een beetje lang, maar als je al je referenties hebt kunnen bijvoegen, dan komt 't wel goed (en als je een berg ervaring hebt natuurlijk). Daarna wordt het makkelijker, maar duurt het wel lang.

Waar gaan jullie naar toe?

Dat herken ik! Mijn assessment ligt nu welgeteld negen weken bij de ACS... en ik heb nog niks gehoord. Ik vrees dat we nog even geduld moeten hebben  :|

Een 8 gemiddeld!!!!...gefeliciteerd......nog een paar hobbeltjes en jullie kunnen je aanvraag versturen!!

Succes gr Frank

Volgens onze vriend George Lombard is het de drukke tijd van het jaar, dus nog maar even geduld hebben. Voorzover we kunnen weten is het hele pakket compleet, diploma's, RPL, projectrapporten, referenties, you name it... Dus maar vertrouwen blijven hebben, en afwachten... :knit:

Back