Em & Ed nieuwkomers

Eddy Worsteling

New Member
Hoi allemaal,

Ben al een paar maanden lid maar hier eerste bericht.

Heb veel informatie al bekeken maar wat is voor ons het beste plan?
Meer dan een jaar geleden verliefd geworden op een Australische en de plannen zijn nu dat ik haar kant op kom en onze toekomst samen verder op te bouwen.

We zouden heel graag voor een partner visum willen gaan maar helaas kunnen we niet aan alle dingen voldoen.:(
1. Niet langer dan 6 weken bij elkaar kunnen zijn ivm onze werk en omdat ze bij de Marine zit.
2. Gezamenlijke rekeningen (omdat je pas een rekening kan openen als je een visum hebt?)

Wat we wel kunnen aantonen: de tickets, brieven, mails, whatsapp, gezamenlijke foto's en aanbevelingen van onze families en gezamenlijke vrienden:)

Dus alle advies en hulp is welkom bij ons.:D:D:D

Em & Ed

Dag Em & Ed!

Allereerst welkom hier! En begrijp helemaal waarom jullie je gezamelijke stekje in Aus gaan zoeken ipv in NL

Wat betreft partner visum heb ik geen ervaring, maar als het aansluit op de vereisten om, zoals bij ons, je partner mee te laten liften op je visum, dan denk ik dat je al een heel eind op weg bent met de vereisten. Wij hebben moeten aantonen dat we minstens een jaar een serieuze relatie hebben. Nooit gezamelijke rekeningen gehad of officieel samen wonend geweest, dus ook wij hebben ons moeten beroepen op gezamelijke uitnodigingen, adresseringen, reizen, foto's, facebook-geschiedenis met gezamenlijke vrienden, statements van vrienden en familie etc.

Dus wellicht voor partner visum ook voldoende zo. Maar op dit forum zijn meer mensen die een Ozzie-love hebben gevonden en langere tijd gescheiden hebben geleefd en toch hun visum kregen, dus hopelijk geven zij raad!

Succes iig met het vervolg van jullie love&life-story :)

Welkom, er is vrij veel (verspreid wellicht) over het partner visum geschreven. Je kunt een search doen op 'partner visum' of het nummer (4... Nog wat?)

Back