emigratie begonnen

jessica

New Member
hallo mensen,

eindelijk na lange tijd dan eindelijk dekogel door de kerk.
we hebben de overeenkomst getekend met MOVE2AUSTRALIA, en de 1e termijn reeds betaald.
jammer alleen  dat het nu nog zolang duurt,

we gaan liever vandaag dan morgen...
Carnarvon WA = ons bedoelde eind-doel.
heeft iemand ervaring met deze stad ?
 
Hoi Jessica,
:up: Proficiat en zoals wij zeggen ;geduld is de moeder van de porseleine winkel .
P.S. wij zijn ook met move 2 gestart in september .
Groeten ,Katja
 
he leuk om te horen,
hoe zijn jullie bevindingen tot nu toe ?

voor ons is nog alles nieuw.
niemand behalve een goede vriend weet het nog, dus wordt leuk als we het de familie gaan vertellen.
hoe was jullie ervaring hierin ?
 
Dag Jessica,

Welkom natuurlijk. Carnavaron ken ik (we) nog niet, wel gaan wij ook naar WA (zodra het huis verkocht is), naar Perth.

Graag zou ik je willen vragen om in de topic zoals vermeld in mijn signature de poll (WIE GAAT WAARHEEN) in te vullen. WA staat 2e op een paar plaatsen achterstand ;-)

Op wat voor visum gaan jullie?

M.vr.gr.

Perthpete
 
Hi Jessica,

De voorbereiding voor je emigratie is een lange weg die beloond wordt met een toekomst met een toekomst. Straks als je er bent heb je een toekomst met een verleden.
We wensen je veel sux6.

Rene

Ps Help Perthpete uit de brand met zijn Draadje.
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=2850.0
 
Hi Jessica.

Van harte  :hi: op het forum.
En veel succes met je aanvraag voor het zo begeerde visa.

Gr Ineke   :up:
 
Hoi Jessica,

:hi: op het gezellige en informatieve forum.
Ik weet zeker dat het "de lange procedure" meer dan waard zal zijn.
Heel veel succes met de plannen en voor je het weet zit je in het land van je dromen.

Groetjes,
Mel
 
hoi Jessica,

Ik wil jullie allereerst van harte welkom wensen op dit forum.
Het zal wellicht een lange procedure worden, maar het zal het zeker allemaal erg waard zijn.
Heel veel succes  :up:
 
Hey Jessica,
Ook namens ons welkom op het forum en sukses gewenst.
Wij zijn momenteel zonder bureau alle papieren aan het verzamelen om op te sturen naar TRA (december). Ons plan is om eind volgend jaar naar Melbourne te verhuizen.
Wat betreft het vertellen aan de familie :
wij zagen hier erg tegenop. Maar wonder boven wonder viel het bij iedereen in goede aarde. Mijn 74-jarige vader liet wel een traantje, evenals mijn 8 jaar oudere zus. Maar haar 2 dochters van 17 en 18 vonden het super! (kun je gaan denken, gratis vakantie-adres in Australië!). Mijn schoonmoeder schrok ook wel even. Net als de rest van de familie en onze vrienden. Mijn allerbeste vriendin vindt het natuurlijk een drama. Al 13 jaar zijn wij hartsvriendinnen. Maar iedereen weet dat wij dit al zo lang willen en gunnen het dus ons van harte...
Grtjs,
Nath
 
Back
Top