Emigratie buro

diana68

New Member
Hoi
Wie heeft er ervaring met " The Immigration Group"

we zijn vanmiddag bij zo een voorlichtings middag geweest en we zijn nog aan het twijfelen of we het zelf gaan doen of via een buro.

Alles tips zijn welkom .

groetjes Diana en Yannis

Ik heb geen ervaring met zo een bureau, maar ik heb eerder op het forum gelezen dat mensen zo een 3500 euro  :evil: kwijt waren terwijl ze dingen als papieren certificeren gewoon zelf moesten regelen en betalen. Het is waarschijnelijk wel makkelijk zo een bureau en als je geld zat heb zou ik het zeker doen maar is dit niet zo dan is die 3500 euro snel uitgespaard als je het zelf zou doen.Dus waag een paar telefoontjes en rij af en toe naar een paar instanties en hou die 3500 euro lekker in je achterzak.  :-D

Groetjes Sander

[quote author=diana68 link=topic=1110.msg8618#msg8618 date=1107721440]

Wie heeft er ervaring met " The Immigration Group" ?
[/quote]

Ik !! En ik raad het af ! Ik heb veel tijd en geld verloren 'dankzij' The Immigration Group. En zoals hierboven al vermeld: je moet uiteindelijk zelf alles regelen: kopieren, vertalingen, certificeren en ... nadenken over de haalbaarheid van een visum !!  :x

Ik had bijvoorbeeld al in het vroege stadium Jan Friar geinformeerd over mijn opleiding, zijnde inservice A-verpleegkundige en dus niet HBO-V....

Desondanks werd me wederom, nadat ik alles had gedaan waar ze mij om gevraagd had ( cv opgestuurd waarin mijn hele vooropleiding staat vermeld !! en alle documenten had laten vertalen door een beedigd vertaalster, certiceren door een notaris en de IELTS met succes had afgelegd en de hele reutemeteut had opgestuurd per koerier naar Perth !! ) gevraagd of ik HBO was opgeleid... grrrrr.   
Ze had mijn CV  dus al per email en als een van de aller-aller-aller eerste stappen ontvangen !! :x