emigratie gestart

jessica

New Member
hallo allemaal,

we zijn pas net 2 weken gestart met alles te regelen voor onze emigratie naar australië.
alle info die we kunnen gebruiken is dan ook meer dan welkom.
zijn er ervaringen met bepaalde bureau's die iets kunnen regelen ?
zo ja welke.

we horen graag van julie.
ons gezin bestaat uit mij, mijn man en 2 kinderen van 4 en 6 jaar

Hi Jessica

Als je even een Search (knop tussen help en profile) doet naar "Bureau" of "migration agent" kom je vast al heel veel bruikbaars tegen. Over het wel of niet in de arm nemen van een bureau is al behoorlijk wat geschreven op dit forum. Als je beroep op de "vraaglijst" staat dan kun je het (samen met dit forum :up:) heel goed zelf doen, tenminste dat is geloof ik over het algemeen het idee.

Heel veel succes in ieder geval!

Groetjes
Syl

Dag Jessica,

Als eerste :hi: op het forum!!

Er valt hier inderdaad genoeg te vinden :up:. Pluis het eens een keer helemaal uit. Je hebt daar wel een hele tijd voor nodig hoor, maar "pas op" het kan verslavend worden :lol:. Maar ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat ik al veel "geleerd" heb en hier al veel antwoorden heb gevonden!! Enne...bovendien is het hier nog gezellig ook :).
Heel veel succes met jullie plannen, in iedergeval :wink:.

Gr. Mel

HI Jessica.

Van harte  :hi: op het forum.
Zo als hier boven al gezegt wordt
het is erg verslavend,
maaaar veel info te verkrijgen.

GR Ineke  :up:

Hoi Jessica,

In de eerse plaats natuulijk  :hi:!

Wij (man, ik en 2 kids) wilden eerst ook gebruik maken van een migration agent, maar omdat Rob zijn beroep op de MODL list staat doen we het toch maar zelf. Best te doen (wel alles goed lezen hoor!) en scheelt een heleboel centjes die we straks wel beter kunnen gebruiken!

Jullie iig veel succes!

Hgr, Jeanine

Hoi Jessica!

Welkom op het forum en heel veel succes met al het uitzoekwerk!

Groetjes Lin :bye:

[size=7pt](Wij doen alles overigens ook zelf..)[/size]

Back