emigratie

ben

New Member
Hallo allemaal ik ben Ben en ik :? ben in 2000 voor 7 maanden in oz geweest wat ik als iets ervaren heb dat me tot op de dag van vandaag nog steeds bezig houdt.
Ik hoor wel eens als je eenmaal aan het reizen begonnen bent blijft het altijd in je hoofd spoken om weer weg te kunnen,nou ik kan zeggen bij mij klopt dat.
Heb ook voor mijn werk gereisd tijdje in de philephijnen geweest en moet toch eerlijk zeggen gewoon het hele cultuur daar die kant op van oz nz of aziatische landen de mensen veel en vele malen vriendelijker en met veel minder gelukkig.
Ik zit er nu ook erg vaak over na te denken om die kant op te gaan maar ja is niet zomaar wat,al zou ik er weinig moeite mee hebben,het enigste is de gok die je neemt kan je werk vinden hoe gaat dat allemaal in zijn werk wat kost het enz. enz.
Ik hoor en lees al die leuke en moooie verhalen over wat iedereen graag zou willen zoals naar het buitenland vertrekken,maar wat ik nou wel eens zou willen horen.....
Is er ook iemand die daad werkelijk nu in oz is en woont dus geemigreerd is en daarvan zou ik graag zijn/ haar vehaal willen horen hoe dat is,en hoe dat is gegaan????????????????????????????????????????

Van Harte   :hi: op het forum.

Als je de search knop gebruikt kun je alle verhalen
lezen, van mensen die onderweg zijn,
en die al zijn aangekomen.  :surfer:
Veel pleizier met het spitten voor info.

Gr Ineke  :up:

Welkom op het forum :up:

en het klopt wat Ineke zegt. Er zijn er onder ons ook een heel aantal die al jaren in Australie wonen en werken, lees hun verhalen maar eens!

Gr Wilbert

Welkom op het forum  :up:

Zoals al eerder gemeld, maak veel gebruik van de search button en als je iets niet kunt vinden open dan een nieuw topic in het daarvoor bestemde onderdeel.

:hi:

op dit forum! Wijzelf hebben al een jaar een permanent visum voor Oz en vertrekken binnenkort voorgoed! Je kunt hier op het forum verhalen lezen van Oz liefhebbers die nog geen visum hebben aangevraagd, die midden in de procedure zitten, die al een visum hebben en nog in nederland wonen en die reeds in Oz zijn. Succes met het doorspitten!

Hans & Jacqueline

K wil iedereen even bedanken voor de info die jullie mij hebben verteld heb inmiddels het hele boek geprint book6 ofzo en daar staat veel info in nogmaals bedankt

[quote author=Ineke link=topic=2504.msg26770#msg26770 date=1126024803]
Van Harte   :hi: op het forum.

Als je de search knop gebruikt kun je alle verhalen
lezen, van mensen die onderweg zijn,
en die al zijn aangekomen.  :surfer:
Veel pleizier met het spitten voor info.

Gr Ineke  :up:

[/quote]Harstikke bedankt voor de info heb er al aardig wat bruikbare dingen van vandaan gehaald waaronder het migrationbook6 en daar staat bijna wel alles in denk.nogmaals :up:

Back