emigratiebureau move2australia

Status
Not open for further replies.

arno

New Member
Hallo mensen,

wij zijn erg benieuwd of er mensen zijn die met move2australia ervaring hebben.

groetjes, arno en annemiek

http://www.move2australia.com.au

Wij doen het gelukkig allemaal helemaal zelf! Heeft wat voeten in aarde, maar weten toch precies waar we aan toe zijn. Gelukkig met de hulp van de mensen van dit forum kunnen we het allemaal prima aan. Maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Niet iedere situatie is ook hetzelfde. Ik hoop dat je wat mensen hier vindt die ook bij move2australia zijn aangesloten!!  :up:

Groetjes Linda

Hoi Arno,

zelf heb ik geen ervaring met het bureau. Maar gedeeltelijk ingevuld en de  afgelopen tiijd en geen stap verder gekomen is wel vaag. Wat wil en verwacht je precies?

Move2Australia is het emigratiebureau van Rob Breumelhof, hier ook actief op het forum....

Beste arno en annemiek,
We hebben zelf een zéér postieve ervaring met het bureau Move2Australia; We vertrekken in september Down Under!!!!
Rob Breumelhof (move2australia) heeft ons enorm goed geholpen met ons visum. We hadden het eerst zelf gedaan, maar dit ging toch niet zoals we gedacht hadden. Het viel ten eerste enorm tegen qua werk, zelf alles uitpuzzelen wat je allemaal moest aanleveren etc. En toen werd onze aanvraag bij TRA ook nog een afgewezen....dus bye bye Australia. Toen zijn we via via in contact gekomen met Rob Breumelhof van Move2 Australia en hij heeft het dus wel voor elkaar gekregen!!! Ik zou zeker contact opnemen, hij is ook erg snel met reacties en dit is erg belangrijk. Heel veel succes met jullie plannen, ga ervoor!!!!!!!
gr. anouk

Ha Anouk,

Leuk om dit te horen. Wij hebben ook niet erg veel tijd voor het invullen van alle formulieren door werk en kinderen.
opzich moet het invullen geen probleem zijn, er gaat echter veel tijd inzitten en zoals je zelf al zegt het is veel uitpuzzelen.
heel erg bedankt voor jou(jullie) reactie en zullen op het forum onze vorderingen laten weten.

groeten, arno en annemiek

Tof om dat te horen , we zijn ook van plan om met move 2 australia in zee te gaan .Ik verschoot me ook in verschil van orijzen wat andere bureau's vroegen .Toch héél leerrijk en praktisch zo'n forum .
Doei

Hallo , ben je uiteindelijk in zee gegaan met Move 2 Australia en ben je tevreden , Ivan

ja hoor ,wij zijn er althans mee in zee gegaan .En nog altijd bezig .Maar wij hebben enorm veel pc tegenslagen gehad en ik denk dat ik Rob een beetje gek heb gemaakt (sorry Rob ) ,maar binnenkort komt mijn laptop terug van de maak en dan stuur ik alles op zoals hij mij gevraagd had . :up:
Echt waar géén kwaad woord over move2australia ,they're the best .
Groetjes ,Katja

Over move2australia kunnen wij alleen maar zeggen dat het een zeer professioneel bedrijf is met als zeer positieve bijkomstigheid  een erg persoonlijk karakter van Rob en Marijke.
Het geeft  een goed gevoel om move2australia als emigratiebureau te hebben en zijn erg blij met deze keuze.

Met vriendelijk groeten,

Arno en Annemiek

[quote author=arno link=topic=2197.msg74840#msg74840 date=1163170813]
Beste lezers,

Graag willen wij even iets rechtzetten voor de mensen die een dikke bril, of een cursus begrijpend lezen nodig hebben!

Met dit stukje wordt voor sommige lieden de suggestie gewekt dat move2australia de zaken laat liggen, en dat wij op move2australia zitten te wachten.  Dit is absoluut NIET waar.
Ik zie ook geen  fouten in de chronologische volgorden van dit stukje tekst die tot deze onbegrijpelijke conclusie voor een aantal mensen hebben kunnen lijden.
Voor de misschien wat minder begaafde lezer hebben wij hieronder nog een stukje uitgekauwd wat we hiermee bedoelde.

[/quote]Ik heb de quote van Linda maar gequote omdat je je originele bericht bijna compleet hebt gewist/aangepast, maar je vroeg idd om advies en hulp, en dat hebben mensen je volgens mijn ook geprobeerd te geven! Wat is het probleem nu precies :think:

Ja want ik begreep niks van die aanval  :-o ,ben nog eens alles gaan herlezen ,maar ja als het originele bericht weg is ,kan je er niks meer van begrijpen . :lol:
ik was er ook van verschoten ,je kan wel een meningsverschil hebben of er een misverstand gebeuren ,maar al bij al blijven we menselijk hé .En allemaal mensen die info zoeken ,raad geven en hét allerbelangrijkste "Naar Ozzie willen of er al zijn "  :cool:

Groetjes ,Katja

Nou ik geloof dat ik wel een hoop onweer heb veroorzaakt.

Om even een reden te geven van stukken tekst die zijn verwijderd wil ik het volgende kwijt:

Het orginele stukje zou verkeerd gelezen kunnen worden en daardoor Move2Australia in een kwaad daglicht kunnen zetten.
Wij vinden het jammer dat er mensen zijn geweest die ons stukje niet goed hebben gelezen, vervolgens hier een totaal verkeerde conclusie uit hebben getrokken dingen zijn gaan lopen roepen.
Dit is niet de bedoeling, omdat wij niets meer dan lof hebben op de manier waarop wij als klant worden behandeld door M2A. Het zijn hele aardige en persoonllijke mensen die hun werk professioneel uitvoeren.

Ik hoop dat dit voor iedereen die inmiddels  :angry1: begon te worden een andere kijk geeft op de verwarring die hier is ontstaan.

Rest ons nog te zeggen dat we het forum erg verhelderend vinden, en het leuk is om te zien hoe diverse mensen omgaan en kiezen voor hun nieuwe toekomst.  Wij zullen ook niemand willen beledigen. Mensen die met emigratie bezig zijn verdienen allemaal respect!

Groetjes,

Arno en Annemiek

OK zand er over  :)

[quote author=njusha link=topic=2197.msg74897#msg74897 date=1163257133]
,maar al bij al blijven we menselijk hé .En allemaal mensen die info zoeken ,raad geven en hét allerbelangrijkste "Naar Ozzie willen of er al zijn " :cool:

Groetjes ,Katja
[/quote]

Ook wij behoren tot de groep die veel gebaat zijn bij dit geweldige forum.
Onlangs zijn wij ook met move 2 australia in zee gegaan.
Na het telefoon gesprek met Rob om onze kansen door te nemen voor een visa (we kunnen gaan voor een skilled visa ) hebben we afgelopen week het contract naar m2a op de bus gedaan.

Al met al wordt het een grote stap die we willen gaan maken en hebben vooral na het eerste gesprek met Rob er een goed gevoel bij dat het allemaal gaat lukken. :up:

Hierbij wens ik u veel succes toe  :up: en laat de moed niet zakken als je sommige opstakels tegenkomt in uw verzamelproces .
Groetjes Kat

Hallo aan allen,

Voor diegene die met M2A in zee wil gaan kunnen wij alleen maar zeggen: DOEN!
Wij hebben kontakt met Rob en Marijke gehad m.b.t. onze evt. emigratie.
Zeer proffesioneel, toch heel persoonlijk en geduldig.
Echter heeft het door omstandigheden toch anders uitgepakt dan gehoopt.
Maar het is nog niet de wereld uit.  :-D

Onze kontakten zijn heel prettig verlopen.

Veel plezier met jullie aanvragen bij M2A!

Rob & Marijke: nogmaals bedankt.

Martin, Veronica en de kids.

Wij zijn ook klant bij Move2Australia.
Het bevalt ons erg goed. Prettige persoonlijke begeleiding en snel antwoord op allerlei vragen die gedurende het proces naar boven komen. 's Avonds om 12 uur een mailtje sturen en 's ochtends bij het ontbijt een antwoord in de mailbox.
Ik ben nu eindelijk klaar met mijn RPL en op dit moment in het stadium van vertalen/certificeren van documenten.

groetjes,
Hein en Chantal

Ook wij hebben M2A gecontacteerd voor onze emigratieplannen naar Australie; dat bleek een goed idee!
Om door het bureaucratisch oerwoud van Australie heen te komen is een beetje (of een beetje veel!) hulp van ervaren mensen het beste begin.
Goed advies, veel persoonlijke aandacht en geduld (ook geen overbodige luxe als je je door het hele proces heen wil slaan!), kortom: het is de kosten meer dan waard!!
Wij kunnen het alleen maar aanbevelen aan eenieder die overweegt de stap te wagen.
Succes allemaal.

Er is al een draadje waarin men ervaringen met emigratiebureau's kwijt kan (http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=196.0). Om de discussie centraal en overzichtelijk te houden, gaat dit topic op slot.

Status
Not open for further replies.
Back