Emigratiedate gezocht

Matthijs

New Member
Hallo allemaal,

Mijn vrouw en ik reizen 23 maart aanstaande naar Adelaide, alwaar wij de volgende dag in drie weken tijd per minicamper via Melbourne naar Sydney toeren. Wij zijn inmiddels de gelukkige bezitters van een skilled independent visum maar we gaan nog niet meteen emigreren omdat we 'n paar zaken eerst goed moeten regelen. Anyway. Wat ons echt te gek lijkt, is om tijdens onze reis met mensen te spreken die de Grote Stap al hebben gezet. Dus ik wil mezelf nu niet direct uitnodigen maar ehm...  :smile: als iemand zich aangesproken voelt hoor ik het graag!

Misschien tot ziens!
Matthijs
 
Hoi Matthijs,
Je zou welkom zijn om onder het genot van een bakkie onze ervaringen te horen. Echter, je zou dan wel naar Perth moeten komen ..... ;-) .
Overigens denk ik sowieso dat jullie Perth ook zouden moeten bekijken/proeven voor je een definitieve beslissing neemt..
 
ja of de allermooiste staat: Queensland...dan ben je altijd welkom voor een bakkie/biertje/bbq (doorhalen wat niet van toepassing is)
 
WA / QLD, nou nou. Hier is dan eindelijk een Victorian die jullie uitnodigd. Plaats: Melbourne. Suburb: Bayswater. vrij goed te bereiken via de Mountain Highway of de Canterbury Road. Ik woon er mooi tussenin. Hebben of kopen jullie een goede wegenatlas?
 
He Matthijs,

Even 6 uur doorsturen naar het noorden vanaf Sydney en dan ben je van harte welkom in Korora (Bij Coffs Harbour)

groeten Wim
 
Ow, ik zie dit bericht pas laat.

Ik woon in Adelaide (Glengowrie), dus als je nog in de buurt bent wil ik graag met jullie afspreken.

Je kunt me bellen op: 0405445316

Groeten, Bart
 
[quote author=hawk link=topic=6751.msg88840#msg88840 date=1178166699]
23 Maart en in 3 weken Adelaide - Melbourne - Sydney. Die zijn al weer terug.
[/quote]

BUGGER!! :grin:
 
Hey all!

Dank dank dank maar inderdaad, we zijn alweer terug in Holland  :cry: . No worries, niet voor lang, haha.  :lol:
 
[quote author=Jan and Erna link=topic=6751.msg88874#msg88874 date=1178175191]
Ja ben benieuwd, zeker niet in Perth geweest.

Groet Erna
[/quote]

Heb jij aandelen bij de City Council, Erna, jij bent wel aan't promoten.
Of hebben jullie wat met Perthpete.
Of misschien een percentage van iedere binnengehaalde klant?

Geintje hoor! heb nog zoveel te doen maar dit is zoveel leuker.

Mariette
 
Had ik jou dat niet verteld, Mariette van die aandelen die wij hier hebben. Voor elk binnen gebracht persoon hoeft Jan een jaar minder te werken, het schiet op dus met zijn pensioen.

Erna
 
(Oei Erna, dat zouden we toch onder ons houden.... ?? )

Nee hoor, we willen alleen maar het beste voor iedereen (en het beste = wonen in WA ;-) )
 
Sorry Peter, heb mij versproken ach wat maakt het uit, voor ons toch bijna het einde hebben al zoveel mensen binnen gebracht we kunnen bijna stoppen met werken. Party time!

Groetjes Erna
 
[quote author=Lilygirl link=topic=6751.msg88881#msg88881 date=1178177201]
Ben ook benieuwd, waar jullie nu besloten hebben heen te gaan..... :|
[/quote]

Zie bijgaand berichtje, onlangs geplaatst:

    De kogel is door de kerk
« on: 22 Apr 2007 20:52 » Quote Modify 

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,

De kogel is door de kerk! Wij gaan definitief down under. Net terug van drie weken Australië. Veel te kort natuurlijk om je écht een goed beeld te vormen. Maar het kleine beetje dat wij hebben gezien, overtrof alle verwachtingen. En dat is volgens mij een heel goed teken als je jarenlang naar het moment hebt toegeleefd. Voor hetzelfde geld bleek dat we Australië geïdealiseerd hadden en werd het een teleurstelling. Dus niet. Maar we zijn ons ervan bewust dat we niet naar het paradijs afreizen maar gewoon naar een land waar je ook hard moet werken, waar ook niet iedereen even aardig is en waar we ook wel eens onze mindere momenten zullen hebben. Wel een mooi land, met een heerlijk klimaat  en indrukwekkende natuur! Wat een heerlijke gedachte daar voor het einde van dit jaar te wonen... Ik hoop écht dat iedereen die dit forum bezoekt en het visum  nog niet op zak heeft uiteindelijk hetzelfde kan zeggen.
En iedereen die ons de afgelopen jaren antwoord op onze vragen heeft gegeven bij dezen ontzettend bedankt!

Matthijs

 


Waarschijnlijk wordt Adelaide onze nieuwe woonplaats, maar omdat we pas over een paar maanden écht vertrekken kan dat nog veranderen. We zijn maar met z'n tweetjes, nemen eigenlijk heel weinig spullen mee uit Nederland en zijn dus hartstikke flexibel. Uiteindelijk gaat het er natuurlijk ook om waar je werk kunt vinden. Als iemand nog een architect/technisch tekenaar en een pr officer nodig heeft, hoor ik het graag...
:grin:
 
Back
Top