Emigratieplein op zaterdag 27 september

Sacha

Ass. Perth Promotor
Ik ben er een beetje laat mee, maar a.s. zaterdag organiseert Buysse ism met een aantal andere bedrijven het Emigratieplein.

Lekker kletsen met andere aspirant emigranten naar Australie, Cananda, Nieuw Zeeland en Amerika en veel informatie. We zijn hier vorig jaar ook geweest en hebben toe o.a. gesproken met verhuizers en verzekeraars. Dit jaar gaan we vooral voor mijn schoonzusje. Zij en Dirk zijn nog al close samen en ze heeft het er echt heel moeilijk mee dat we gaan. Er is ook een bijeenkomst die zich richt op de achterblijvers en we hebben haar daar voor aangemeld.

Misschien zijn er meer van jullie die hier naar toe gaan/willen en dan zou ik het leuk vinden om jullie daar te zien!

Kijk voor meer info even op www.emigratieplein.nl

Groetjes,

Sacha
 
Dat is hier vlak bij!
Best kans dat ik er een kijkje ga nemen.
Gewoon voor de leut en evt. nieuwe verhuizers enzo...  :cool:
Spreken we een dress code af?  :lol:
 
:grin: Ben te herkennen aan 2 hele drukke kinderen en een sticker met Australie op mijn trui!

Zou het wel leuk vinden om daar mensen van het forum te ontmoeten, dus ga wel even zoeken in het wie is wie draadje of ik daar een foto van je kan vinden! Mocht dat niet lukken, stuur ik je wel een pm-etje met mijn mobiele nummer!

Misschien tot zaterdag!

Sas
 
Hoi Sacha,

Als je even een paar posts terugleest in het kletsdozentopic(blz 9 of 10)waar we mee bezig zijn dan zie je een paar nieuwe foto's van franciska. Die oude had ik laatst ook al gezien maar die waren al verjaard.

Mijn foto staat er nu ook op. In het klein maar het is me gelukt.

groetjes en een fijne avond (klets)avond nog. Ik ga kappen want m'n ogen vallen dicht.

heidi
 
Back
Top