Emigratieverhaal.nl

Lin

XPdite Sponsor
Wij zijn nu een aantal keertjes geinterviewd voor het blad Ajuus door Bart Nagel. Bart en zijn vriendin Simone zijn zelf ook geemigreerd maar naar het mooie Canada.

Nu heeft Bart een ontzettend leuke website opgezet:
www.emigratieverhaal.nl
Emigratieverhalen voor en door mensen die naar Australie en Canada zijn vertrokken. Ik zag Aukje en Dirk ook staan!

Hartstikke leuk om eventjes rond te kijken!

Groetjes Lin
 
Heb er een beetje op zitten lezen, is inderdaad een leuke website. Zag ook al een heel verhaal over "naïef emigreren" en een verhaal over iemand die in Australië zit en nu eigenlijk terug wil.

Enne, jullie staan er ook op he! Leuk hoor  :up:. Bedank voor de tip.
 
Inderdaad een leuke website, ik ga hem zeker in de gaten houden.

groetjes Miran  :smile:
 
Inderdaad een leuke site.
Ik blijf jullie verhaal ook heel bijzonder vinden, zo met heel de familie in Australie.

Groetjes Jolanda  :up:
 
Vind het altijd interessant om verhalen en ervaringen te lezen van emigranten.

Ik lees ook altijd Ajuus met deze keer een prachtig verhaal van Richard Wolters in OZ.
Ik heb jullie er idd ook al een paar keer in ontdekt . :smile:

Leuke site ,staat nu in mijn favorieten lijstje. :up:

Groetjes Markus
 
Ja leuk blad. We komen er nu nog een keertje in  :blush:
Er is nu een verhaal geschreven over onze aankomende hereniging als familie. De emigratie heeft ons al veel publiciteit gebracht!  :wink:
En wat ook leuk is, Richard en Joke Wolters zijn onze oude buurtjes van ons vorige huis in Alex Hills.

Oh en niet onbelangrijk, Emigratieverhaal is naarstig op zoek naar schrijvers in Australie. Als iemand interesse heeft kun je ze benaderen via het contact tabje op de website. Emailen kan natuurlijk ook:  redactie@emigratieverhaal.nl


Groetjes Lin
 
[quote author=M5 link=topic=8311.msg109873#msg109873 date=1201949733]


Ja leuk blad. We komen er nu nog een keertje in  :blush:

Groetjes Lin

[/quote]

Ben benieuwd. :smile:

Ik heb www.emigratieverhaal.nl ook op mijn http://emigrerennaaraustralie.hyves.net/ gezet, hier zijn ook veel niet XP-diters die deze link ook vast leuk vinden. :up:

Groet markus
 
Heb eerlijk geen idee, het moest afgelopen weekend binnenzijn, dus ik denk de uitgave van maart?
 
Leuk verhaal in de nieuwe ajuus. Over de hereniging van de familie van Linda en Sander.
Het wordt erg leuk verteld.
 
Back
Top