Emigratieverhalen in de Viva: "Ik ben weg!"

Lost

Administrator
In de Viva van deze week staat een artikel over emigreren: "Ik ben weg!". In dit artikel vertellen Viva-lezers over hun aanstaande emigratie en Patrick en Yvonne vertellen over hun emigratie naar Australië. Patrick en Yvonne zijn frequente bezoekers van XPdite.net en dankzij hen staat er dan ook een link naar dit forum bij het artikel, waar wij natuurlijk hartstikke blij mee zijn!

Dank jullie wel! :up:

Yep,

We staan in de Viva. Niet dat we het zo'n geweldig blad vinden, maar we vonden het leuk om te doen en ook eigenlijk omdat we best wel een beetje trots zijn wat we (bijna) bereikt hebben.
De tekst klopt niet helemaal, ook het onderschrift ' liefde achterna' niet, dat is bedoeld voor het andere stel.Maar goed.
Nu nog even onze ouders vertellen dat we erin staan... :|

groetjes,

Patrick en Yvonne

No worries Victoria, je gaat omdat je het zelf wilt en niet omdat een ander het wil (tenzij zij het voor je subsidieëren natuurlijk :)). Het is uiteindelijk jullie keuze en omdat jullie er zelf in geloven. Ik snap ook wel dat een ander er moeite ermee zou kunnen hebben, maar let wel; het pad dat je bewandeld word niet geplaveid door een ander. (Dit is weer een leuke voor Spreuken en Gedichten, ik zet er direct maar een (c) achter :-D)

[quote author=Jeroen link=topic=1493.msg12651#msg12651 date=1113241207]
(tenzij zij het voor je subsidieëren natuurlijk :)).
[/quote]

Helaas, zou wel handig zijn :greedy: 

Nee hoor grapje.

Lost: Quote aangepast (het antwoord viel binnen de quote).

[Nu nog even onze ouders vertellen dat we erin staan...

Victoria, ik hoop wel dat ze al van jullie plannen af wisten??  :-D 

Mijn ouders zijn nu na zo'n jaar of 9 over de ergste schok heen  :-o  :-D

Groetjes
Syl

p.s. leuk zeg zo'n artikel!

Lost: Quote aangepast (antwoord viel binnen de quote).

Leuk zeg dat jullie in de viva staan (toch niet in de rubriek Any body he  :evil:)...  En de promotie voor het forum vind ik ook helemaal geweldig. Nu nog even regelen dat mijn schoonvader hem te pakken krijgt voor ons!

:up:

Ik vraag me altijd af waar mensen dat soort dingen opduikelen. Als ik het geweten had dat ze zoiets gingen doen, had ik er ook wel aan mee gedaan :) Mark misschien niet..... ;)
Heb het inmiddels gelezen en het was leuk!

Annemiek.....je was de afspraak van morgen met Simone Best toch niet vergeten??  :lol: :lol: :lol:

[quote author=Annemiek link=topic=1493.msg12782#msg12782 date=1113384679]
Ik vraag me altijd af waar mensen dat soort dingen opduikelen.
[/quote]

Op emigratie.pagina was een keertje een oproep.

Nu ook weer, zoeken een gezin met zoon van 9-14 jaar. (Vlgs mij is er wel iemand op het forum met een zoontje geloof ik)
Vreselijk trouwens die ellelange dicussies op die prikpagina, gelukkig heb je daar hier geen last van.

[quote author=victoria link=topic=1493.msg12790#msg12790 date=1113404520]
Nu ook weer, zoeken een gezin met zoon van 9-14 jaar. (Vlgs mij is er wel iemand op het forum met een zoontje geloof ik)
Vreselijk trouwens die ellelange dicussies op die prikpagina, gelukkig heb je daar hier geen last van.
[/quote]
Ik ben een paar keer op de prikpagina geweest van emigratie.pagina.nl
het is echt erg zoals ze daar tegen elkaar tekeer gaan.
Ik heb verder echt geen behoefte die verhalen te lezen.
Het enige wat je daar kan leren is hoe elkaar te mantel uit te vegen.
Hier kan je gelukkig wel antwoorden op je vragen vinden of krijgen.

Gr. Ton en Ineke :roll: :up:

Back