Emigreren mbv van hele goede Australische vrienden, kan dat?

P

Peter Meijer

Hallo allemaal,

ik ben van 12-2001 t/m 12-2002 in Australie geweest op een Working Holiday Visa, inmiddels ben ik natuurlijk alweer een paar jaar terug in Nederland. Maar het verlangen om terug te keren en te leven is Australie word steeds groter. De reden daarvoor is dat ik het hier in Nederland niet meer zo naar mijn zin heb als de periode dat ik in Australie leefde. Ik mis het hele leven daar en mijn goede vrienden die ik daar gemaakt heb. Ik wil dus graag weten of de mogelijkheid bestaat om in Australie te gaan leven met behulp van mijn vrienden in Australie, zouden zij mij daarbij kunnen helpen en op welke manier dan wel.
Ik hoop van harte dat iemand hier op kan antwoorden en mij in de goede richting kan sturen.

Met vriendelijk groet
Peter Meijer
 
Hoi Peter

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je met behulp van je vrienden aan een visum kan komen.Als je voor een Australian sponsored visum zou gaan dan moet jij of evt je vrouw/vriendin direkte familie daar hebben(ouders,broer enz).Het enige wat misschien zou kunnen is dat je een job offer hebt in combinatie met je beroep die evt op de sol of modl lijst staat,anders denk ik dat je erg weinig kans maakt.O,ja misschien dat je met een Australische kan trouwen(schijn huwelijk  :-D)dan zou je ook nog een kans hebben.

Groetjes Sander :up:
 
Beste Peter,

Of je al dan niet vrienden in Australia hebt maakt niet uit.
Je zult het via de normale procedures moeten doen.

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Back
Top