Emigreren naar austarlie

Hoi allemaal ik ben Pieter (31) en wil samen met mijn vrouw Liesbeth (31) en dochter Zoe (4) naar Australie emigreren. IK ben daar geboren en wil heel graag terug. Ik was 7 jaar oud toen ik met mijn ouders terug kwam naar naar Nederland, dit door ziekte van mijn vader. Nu willen wij terug naar Australie, ik heb nog geen Australisch paspoort maar die kan ik aanvragen bij de ambassade. Kom ik dan sneller in aanmerking om daar te blijven met mijn gezin?????


Ik moet nog alles uitzoeken hoor maar dacht wie weet heeft iemand een antwoord voor mij.

Ik hoor graag.

Groeten Pieter Liesbeth en Zoe :lol:
 
Hoi Pieter en Liesbeth, :D

Welkom op het Forum. Als je net als ik geboren bent in Australie heb je ( volgens mij ) recht op een paspoort, ik heb de mijne altijd behouden omdat een hele nieuwe aanvragen meer moeite kost. Als je je paspoort weer hebt dan kun je een spouse visum aanvragen ( gaan wij ook doen in januari). Voor dit visum kun je naar Berlijn gaan en als je al je papieren in orde hebt krijg je je visum in 1 dag. Je kunt ook alles opsturen en dan duurt het geloof ik max. 4 maanden. Dit Visum is een van de snelste en makkelijkste visums om aan te vragen.
Zie voor alle info over dit visum onderstaande links.
Begin altijd met het lezen van booklet 1 :!:

Groetjes Eric.

ps waar ben je geboren en waar willen jullie gaan wonen?

http://www.xpdite.net/forum/viewtopic.php?t=70&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://www.australian-embassy.de/vi...ly/100_309.html
http://www.immi.gov.au/allforms/books1.htm
 
hey Eva en Eric,

Ik ben in Perth geboren en daar willen wij dan ook in de buurt gaan wonen als het allemaal goed gaat.
Ik heb zitten lezen op immi.gov.au en las dat ik minimaal de eerste 9 jaar van mijn leven daar had moeten wonen. Nou kom ik maar aan 71/2 jaar denk je dat ik daar problemen mee ga krijgen??

Ik hoop zo dat het gaat lukken.

Waar kom jij vandaan? en gaan jullie ook daar weer wonen of ga je het ergens anders proberen.

Nou bedankt voor de links, ik heb nog wel het een en ander te regelen en te lezen dus ga ik maar snel beginnen. Groeten VAn ons. Oh ja wanneer gaan jullie?? :lol:
 
pieter en liesbeth said:
hey Eva en Eric,

Ik ben in Perth geboren en daar willen wij dan ook in de buurt gaan wonen als het allemaal goed gaat.
Ik heb zitten lezen op immi.gov.au en las dat ik minimaal de eerste 9 jaar van mijn leven daar had moeten wonen. Nou kom ik maar aan 71/2 jaar denk je dat ik daar problemen mee ga krijgen??

Ik hoop zo dat het gaat lukken.

Waar kom jij vandaan? en gaan jullie ook daar weer wonen of ga je het ergens anders proberen.

Nou bedankt voor de links, ik heb nog wel het een en ander te regelen en te lezen dus ga ik maar snel beginnen. Groeten VAn ons. Oh ja wanneer gaan jullie?? :lol:

He hallo.
Ik had net al geantwoord in het spouse visum deel.

Dat van de eerste 9 jaar, is dat om een passport te krijgen?

Want als het een visum betreft, dan zit je verkeerd. Dat visum hoef je niet.
Als jij een passport hebt heb je geen visum nodig.
Misschien denk je niet zo, maar ik wel aan het begin(2 jaar geleden of zo :D ). Toen realiseerde ik me dat ik een citizen was, dus geen probleem :D

Wij zitten ook in Perth, dus tot ziens!! :D


ik heb dit bericht ook verplaatst naar het spouse forum gedeelte
 
Back
Top