emigreren naar australie

jeroen en mirjam

New Member
hallo eff voorstellen wij zijn jeroen en mirjam (niels en lucas kids) en wij willen emigreren naar australie ik ben al drie keer in australie geweest en bij de tweede keer was ik verkocht daarna ben ik getrouwd en samen met mijn vrouw en kinderen naar australie geweest voor de derde keer en nu willen we emigreren ik heb daar ook familie wonen oom en tante nefen en nichten en een opa en oma mijn oom wil mijn sponseren om naar australie te komen hij moet dan 5000 dollar aan centerlink betalen (ik betaal mijn oom 5000 dollar) ben je die 5000 dollar kwijt? en het visum kost dat? ik heb toen ik voor de derde keer naar australie ging ook een baan gevonden ik ben schilder we willen graag in victoria wonen (east gippsland) weet iemand mischien hoe lang het duurt of kan duren voordat visum rond is? alvast bedankt. Ons huis gaat volgende week in de verkoop het liefst gaan we zo snel mogelijk maar ja geduldt hebben en hopen dat we worden toegelaten?   :)jeroen en mirjam en kids :)

Hallo Jeroen&Mirjam,

Neem eem kijkje op www.immi.gov.au,je vindt daar veel info over de verschillende visa.

Succes ermee,

Clair.

Welkom op het forum :up:

Die 5000 dollar zijn borg en krijg je dacht ik na 2 jaar weer terug. Correct me if I am wrong?

Groetjes Wilbert

Welkom op het forum. Eén suggestie: gebruik leestekens, dat maakt het voor iedereen wat leesbaarder.

Welkom op het forum!

De borg krijg je inderdaad na 2 jaar (mét rente) weer terug. Het visum kost je ook een hoop centen  :roll:, de hele visum aanvraag kost je ongeveer rond de 2000 euro's. (dat is zonder vertalingen want die hebben wij niet gedaan, dus het kan verschillen) Maar dit is een globaal bedrag.

Groetjes Lin

Hoi Jeroen, Mirjam en kids,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met jullie plannen.  Lees Booklet 6 op de DIMIA site goed door, zo te lezen zal het 'Skilled - Australian Sponsored' visum of 'Skilled - Designated Area Sponsored' visum voor jullie van toepassing zijn.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Hoii,

:hi: op het forum!

Als je de search button gebruikt kun je al een hele hoop antwoorden vinden.

Succes met alles uitzoeken.

Liefs Eutrice

:hi: op het forum Jeroen, mirjam en kids
Waar in Gibsland willen jullie gaan wonen? in de buurd van Waragul?

Gr.Koen & Katrina  :up:

Back