mrk
New Member
Hallo,
Na een tijdje hier rond neuzen heb ik me maar aangemeld. (ziet eruit als een gezellig forum)
Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Mark, ben 27 jaar en woon in Drenthe.
Momenteel ben ik hbo student maar het lijkt erop dat ik mijn opleiding niet ga halen.
Om deze reden heb ik heel hard nagedacht over emigreren naar Australië.
Aangezien m'n vader in Australië geboren is heb ik een dubbele nationaliteit dus ik hoef geen rekening te houden met een visum.
In 2011 heb ik een half jaar in Australië gewoond bij mijn oom en tante (+neefjes en nichtjes).
Zij wonen in Terrey Hills.
Toen ik daar woonde had ik het erg naar mijn zin maar kreeg heimwee en om die reden ben ik terug gegaan naar Nederland.
Terug in Nederland ben ik gaan studeren en nu ben ik aangekomen op dit punt...
Achteraf heb ik spijt dat ik weer terug ben gegaan naar Nederland.
Maar waarvoor ik dit topic eigenlijk maak is om erachter te komen wat verstandig is.
Mijn ouders zeggen dat ik absoluut naar Australië moet gaan als ik dat wil.
Ze willen zelfs mee reizen om me te helpen met het maken van een goede start.
Is het moeilijk om werkt te vinden in de omgeving van Sydney met alleen een mbo (niv 4) diploma?
Het liefst ga ik richting Sydney omdat m'n familie daar woont. Zijn huurhuizen daar goed te betalen?
Alle tips zijn welkom.
Na een tijdje hier rond neuzen heb ik me maar aangemeld. (ziet eruit als een gezellig forum)
Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Mark, ben 27 jaar en woon in Drenthe.
Momenteel ben ik hbo student maar het lijkt erop dat ik mijn opleiding niet ga halen.
Om deze reden heb ik heel hard nagedacht over emigreren naar Australië.
Aangezien m'n vader in Australië geboren is heb ik een dubbele nationaliteit dus ik hoef geen rekening te houden met een visum.
In 2011 heb ik een half jaar in Australië gewoond bij mijn oom en tante (+neefjes en nichtjes).
Zij wonen in Terrey Hills.
Toen ik daar woonde had ik het erg naar mijn zin maar kreeg heimwee en om die reden ben ik terug gegaan naar Nederland.
Terug in Nederland ben ik gaan studeren en nu ben ik aangekomen op dit punt...
Achteraf heb ik spijt dat ik weer terug ben gegaan naar Nederland.
Maar waarvoor ik dit topic eigenlijk maak is om erachter te komen wat verstandig is.
Mijn ouders zeggen dat ik absoluut naar Australië moet gaan als ik dat wil.
Ze willen zelfs mee reizen om me te helpen met het maken van een goede start.
Is het moeilijk om werkt te vinden in de omgeving van Sydney met alleen een mbo (niv 4) diploma?
Het liefst ga ik richting Sydney omdat m'n familie daar woont. Zijn huurhuizen daar goed te betalen?
Alle tips zijn welkom.