Hallo,
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik zoek informatie en concrete stappen om te emigreren. Ik heb al een beetje info gevonden maar vaak was dit voor Britten.
Ik ben nog niet 100% overtuigd, want ik ben iemand die graag zekerheid heeft (ondanks ik probeer te leren leven in het "nu" en go-with the flow). Ik zou niet veel achter laten in België. Maar weet niet hoe een leven op te bouwen in Australië.
Korte info over mezelf:
- single, 32 jarige man
- bachelor diploma in bedrijfsmanagement optie bank & verzekeringen (slechts 5 maand ervaring hierin)
- 2 jaar en 5 maanden werkervaring, 25 maanden werkzoekend dusver (in juni 26)
- 2 jaar werkervaring als facturist gas&elektriciteit voor gemeentes en scholen
- spreek goed Engels, maar nog geen officiële test afgelegd
- reeds 2 maand door Australië getrokken (Oostkust en NT)
Ik maar hieruit op dat ik niet op een skilled list sta en dat ik geen kapitaal kan inbrengen.
Mvg
Ilja W.
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik zoek informatie en concrete stappen om te emigreren. Ik heb al een beetje info gevonden maar vaak was dit voor Britten.
Ik ben nog niet 100% overtuigd, want ik ben iemand die graag zekerheid heeft (ondanks ik probeer te leren leven in het "nu" en go-with the flow). Ik zou niet veel achter laten in België. Maar weet niet hoe een leven op te bouwen in Australië.
Korte info over mezelf:
- single, 32 jarige man
- bachelor diploma in bedrijfsmanagement optie bank & verzekeringen (slechts 5 maand ervaring hierin)
- 2 jaar en 5 maanden werkervaring, 25 maanden werkzoekend dusver (in juni 26)
- 2 jaar werkervaring als facturist gas&elektriciteit voor gemeentes en scholen
- spreek goed Engels, maar nog geen officiële test afgelegd
- reeds 2 maand door Australië getrokken (Oostkust en NT)
Ik maar hieruit op dat ik niet op een skilled list sta en dat ik geen kapitaal kan inbrengen.
Mvg
Ilja W.