employer sponserd visa

jeroen en mirjam

New Member
Hallo wij zijn Jeroen en Mirjam.En wij gaan voor de RSMS visa dat is een employersponserd visa. Mijn TRA is goedgekeurd en mijn werkgever in Australie wil mij sponseren.Onze vraag is, wij hebben een immigratie buro in Australie (Meyer van den Berg laywers)op aanraden van onze oom in Australie gevraagd of zij ons kunnen helpen en zij vragen $4950 voor hun services. Is dat veel of normaal? Groetjes Jeroen en Mirjam. :?

Hoi

Weet niet of het veel is, maar wij hebben alles zelf gedaan en dat was heel goed te doen. Wij hebben ook een sponserd visa door werkgever Jan visa subclass 120, weet niet om welke visa het bij jullie gaat.
Maar je kan in ieder geval een hoop geld uitsparen als je het zelf doet.

Succes Erna

Hey!
Wij hebben er 4000 € voor moeten neertellen, dus omgerekend valt dat nog mee, maar voor dat geld verwacht ik wel een zeer voledige service. Groeten Henk

Mag ik vragen waarom jullie de keuze hebben gemaakt voor een RSMS visa? Is dit omdat dit permanent is?

Om op jullie vraag antwoord te geven of het veel is ja dat is iets wat je zelf bepaald. Moet wel zeggen dat bij een sponserd visa het grootste deel van de papier winkel door je toekomstige werkgever ingevuld moet worden. Dus voor je zelf stelt het aanzienlijk minder voor dan bij de andere soorten. Ik neem aan dat je zelf als eens gezocht hebt wat de aanvraag onhoud zo niet hierbij de link
http://www.immi.gov.au/skilled/skilled-workers/rsms/index.htm

Succes met je keuzes en de aanvraag!

@ Henk:
Was dit ook voor een sponserd visa?

Makkelijk verdiend, die EU 4000 (en meer), zou ik zo zeggen. Dit visum is een van de gemakkelijkste visa die ik tot zover aangevraagd heb en echt heel goed zelf te doen.
Bij de service die voor dat geld geleverd gaat worden kan ik me dan ook weinig voorstellen.

De DIAC levert een booklet waarin alles zeer duidelijk wordt uitgelegd.
Alle stappen worden vermeld en er zitten checklisten bij voor je werkgever (nominatie) en jezelf.
Beide sturen alle gevraagde documenten op waarna je een case-officer krijgt aangewezen. Deze kan om meer documenten vragen
en je kunt ermee overleggen wat precies gevraagd wordt.

In beide gevallen veel succes.

Annelies

Back