En ik kom (nog?) uit Nijmegen.....

KC

Member
Ik ben KC, geboren in 1963, getrouwd en sinds 12 juli 2002 hebben we een prachtige dochter, Emma. We wonen in het prachtige Gelderland, in een nieuwbouwwijk bij Nijmegen. In juli 2004 willen wij de knoop gaan doorhakken: gaan we wel of niet emigreren naar het geboorteland van mijn vrouw: Australië. En op dit moment staat het:
95 % we gaan
5 % we gaan niet
We zijn dus al "stiekum" e.e.a. aan het voorbereiden :roll:

KC
 
Hoi KC,

Ik zou zeggen, ga ervoor. Wij zelf hebben het idee, dat als we het niet doen, we er later spijt van krijgen dat we het niet geprobeerd hebben.
Persoonlijk denk ik dat de markt in die regionen sterk zal aantrekken, omdat we in het westen van Europa denken geld te moeten gaan verdienen in de lageloon landen. Dus technieken verdwijnen hier en worden elders weer opgebouwd. Ik kan het ook mis hebben. Er zijn meer redenen te bedenken, maar daar ga ik je nu niet mee lastig vallen. GEWOON DOEN, verlaat dit K.....land (voor het geval er kleine kinderen meelezen).
 
Ha KC!

Het blijft natuurlijk een grote beslissing, maar ook ik zou zeggen 'ga ervoor'! Ik ben verloofd met een Australische en ook wij gaan hopelijk dit jaar nog naar Down Under. Het is heel spannend natuurlijk, maar ik heb er enorm veel zin in en een goed gevoel over.

Groeten,
Sander
 
Dat het leven in australie zoveel mooier, rustiger, relaxeder is dan in nederland. Kinderen kunnen daar gewoon nog echt buitenspelen!!!
De ruimte, de natuur! Tsja, kan nog uren zo door gaan (de hierbovenstaande punten zijn onderwerpen waar ik het bijna dagelijks over heb de laatste tijd) maar doe ik niet............
Ga er dus voor!!! Je leeft maar 1 keer!
gr reinier
 
Hey, wat leuk om hier mensen tegen te komen die net als ik in Nijmegen wonen :)
 
Back
Top