En wie zijn wij

SaschaH

New Member
De kogel is door de kerk. Vanaf nu gaan wij er ook voor. Na lang wikken en wegen hebben wij uiteindelijk ook maar serieus te gaan kijken wat onze kansen zijn voor een visum.

Wij, Sascha en Carola, zijn een jong stel zonder kinderen. Al vanaf het moment dat ik Carola ken is zij helemaal verslaafd aan Australie en a twee keer op vakantie geweest te zijn in Australie ben ik er eigenlijk helemaal verslaafd aan geraakt.

Inmiddels heb ik al het een en ander gelezen op dit forum en ben van mening dat hier zeer waardevolle informatie te halen is.

Van harte  :hi: op ons gezellig forum.
The more the merrier, zeggen we maar.

Gr Ineke  :up:

Ook van ons een hartelijk welkom. Zoals Ineke al zei, het is hier heel gezellig, (en vergeet de verslaving niet!!)

Rene

Welkom Sascha en Carola,

Veel plezier op dit forum en hopelijk ook veel waardevolle tips voor jullie.

Bert

Groetjes Sascha en Carola

Veel plezier hier met dit forum van mensen die dezelfde passie delen, namelijk, je raadt het zelf wel  :-D
En vragen worden hier beantwoordt!

hans

Ook namens mij welkom.....

En ik mag er helemaal naast zitten, maar aan jullie site te zien, denk ik dat een van jullie in de grafische vormgevingswereld zitten!
Zeer nette strakke site :) Super duidelijk ook....  :up: :up:

[quote author=Maluka link=topic=2914.msg32665#msg32665 date=1129995317]
En ik mag er helemaal naast zitten, maar aan jullie site te zien, denk ik dat een van jullie in de grafische vormgevingswereld zitten!
Zeer nette strakke site :) Super duidelijk ook....  :up: :up:
[/quote]

Dank je, maar we zitten geen van beide in de grafische vormgeving. Ik moet wel zeggen dat ik (Sascha) wel dagelijks bezig ben met het bouwen van websites (techniek en niet de vormgeving).

Hey collega!

Leuk dat jullie ook besloten hebben om te gaan. Succes met het hele gebeuren. En je weet het.... loop rustig even lang wanneer je meer info nodig hebt. Ik ben zeker geen expert, maar wij hebben inmiddels een flink deel van de procedure doorlopen.

Groeten,
Eric

Back