Engelse omschrijving MEAO diploma

Esther75

New Member
Wanneer ik straks op banenjacht in Sydney ga, heb ik vast een Engelse omschrijving nodig van wat een MEAO diploma inhoud.

Ik neem aan dat dit een algemeen verhaal is over het niveau van de opleiding.

Heeft iemand zo'n vertaling?

Met vriendelijke groet,
Esther

Hoi Esther,

Om zo'n verklaring te krijgen voor zo'n MEAO diploma moet je bij het COLO in Zoetermeer zijn. Daar kun je een certificaatsupplement aanvragen, oftewel een statusverklaring. daarin staat in het engels vermeld welk niveau het is en wat je er in het nederlands mee kunt. Op de website kun je een formulier downloaden en daar staan verder de stappen vermeld. Het kost 114 euro en dan heb je het binnen 4 weken in huis.

heb je het al wel laten legaliseren bij de IB groep? Ik kreeg daar 3 gewaarmerkte kopieen bijgeleverd.
Ik heb zelf ook een KMBO opleiding administratie die ik nog naar het COLO moet sturen. Dat was helaas ook mijn enige geldige diploma waar ik in australie mee aan het werk zou kunnen komen. Mijn LOI opleiding medisch receptioniste en NTI basisopleiding doktersassistente waren niet geldig want het betreffen geen officiele webopleidingen.

Ik zou zeggen; heel veel succes ermee.

groetjes heidi

Vandaag "even" op en neer naar Groningen geweest. Langs het IBG en de rechtbank aldaar voor de nodige stempels. Waarom openen ze eigenlijke geen kantoor wat een beetje centraal gelegen is.......
Morgen maar even bellen naar het Colo om te horen hoe en wat.

Bedankt voor de info Heidi.

Hoi Esther,

Ik heb destijds de diploma's gewoon opgestuurd naar groningen want ik woon in de achterhoek en dat ik ook een heel eind van groningen af. Na een paar weken belden ze op dat er van die 3 diploma's maar 1 geldig was en dat ik daarvoor bij colo moest zijn. Tot nu toe is dat nog niet geregeld. we hebben nog geen concrete plannen om het boeltje te pakken dus het heeft geen haast.

Had wel even  op jouw profiel gekeken en zag dat je in beverwijk woont; dat is inderdaad ook een best eind maar ik neem aan dat je via de afsluitdijk en leeuwarden bent gereden.

heel veel succes bij colo.

groetjes heidi

Heb inderdaad een ritje Groningen achter de boeg en de benodigde stempels bij IBG en rechtbank van Groningen op m'n diploma plus de nodige kopietjes.
Een setje opgestuurd naar COLO en nu maar hopen dat dat ook snel geregeld is. Zal wel lekker wezen aangezien ik eigenlijk in maart al naar sydney wil.

Back