Engelse producten winkels?

kelouise

New Member
Hoi hoi,

Omdat mij man een nederlander is het wel leuk om te horen dat er een nederlandse winkel is in perth. Maar...omdat ik engelse ben, wil ik ook graag weten of er in de omgeving van perth een engelse winkel is????

Hey Kelly,
Ik vrees het ergste, probeer hier maar eens om steak and kidney pie te vinden, en oz is nog heel wat verder!
Het zal voor velen in ieder geval een grote aanpassing zijn. Persoonlijk vind ik het hier nog gemakkelijk, een paar keer per jaar rijden we naar Cambridge, Kent om daar lustig te shoppen voor een dagje. We komen altijd naar huis met een overvolle wagen, maar wat is het toch goed om weer wat " I can't believe it's not butter" in huis te hebben. Of een echte Cheescake!
Groeten Henk

Hi,

er is een engelse winkel in Warnbro dat is in Rockingham, het zuiden van Perth. Het is een klein winkeltje maar de dingen waarvan mijn man ( hij is engels) houd, krijg hij daar vandaan.

groetjes jolanda

Hoi,
Volgens mij zit er in de Gosnells market of in de Freo market een stand met engelse producten,
ik zal 't m'n vrouw eens vragen als ze thuis komt...die's pommie en weet dat soort dingen altijd wel te vinden

Tis een winkeltje in de Gosnells market waar ze pommie spullen verkopen,en volgens m'n vrouw is de beste shop voor engelse products een winkeltje in Rockingham ergens aan de seafront..waar precies wist ze me niet te vertellen omdat er nogal veel seafont is in Rockingham

Er zit een winkel met engelse producten in het splinternieuwe winkelcentrum van Jindalee /Brighton /Butler. Dat is ongeveer 40km noord van de CBD. Ben er zelf nog niet geweest maar wel vaak langs gereden. Dit is een omgeving waar hoofdzakelijk geemigreerde engelsen (goed) terechtkomen en een engelse winkel lijkt dus een logisch vervolg...

Back