enguete scriptie

Status
Not open for further replies.

WoMo

New Member
Hallo,
Ik ben Wouter Mollema en studeer aan de CAH in Dronten.
In mijn laatste jaar ben ik bezig met het schrijven van een scriptie die gaat ovr het emigreren naar Australie.
Hierbij wil ik ook graag een hoofdstuk schrijven over de problemen die emigranten tegen komen. Om een duidelijk beeld te krijgen heb ik de volgende enquete gemaakt.
Zou u mij kunnen helpen hiermee door het invullen van de enquete.
Als u Wilt kunt u ook uw antwoorden sturen naar Wouter_mollema@hotmail.com

Alvast bedankt.

Groeten Wouter

Enquête emigranten:
(Niet verplicht) Naam:
Leeftijd:
Emigratie jaar: 1) In welke sector bent u werkzaam?
2) Wat zijn/waren uw redenen om te gaan emigreren?
3) Wat zijn/waren de voordelen voor u van het emigreren?
4) Wat zijn/waren de nadelen voor u van het emigreren?
5) Heeft u de emigratie in samenwerking gedaan met een bedrijf/ instantie? Waarom wel/niet?
6) Heeft u problemen gehad tijdens de voorbereiding van uw emigratie? Zo ja, welke?
7) Heeft u problemen gehad tijdens het emigreren zelf? Zo ja, welke?
8) Heeft u na uw emigratie problemen gehad? Zo ja, welke?
9) Welke dingen had u graag anders gezien? Hoe had dit volgens u anders gekund?
10) Hoe lang heeft uw emigratie in beslag genomen? (Van aanvraag visum tot het betrekken van uw nieuwe woning)
11) Overige opmerkingen:

Wouter je kunt het mensen gemakkelijk maken door een vragenlijst te maken via een website zoals survey monkey en dan de link re plaatsen. Nog een tip: maak gesloten vragen zodat mensen met een paar keer klikken je vragenlijst kunnen invullen, zoals je het nu hebt opgezet kost het te veel moeite en krijg je waarschijnlijk weinig respons. Bovendien zijn je vragen behoorlijk ruim. Je zou bijvoorbeeld een selectie kunnen maken van veel voorkomende problemen en mensen laten aanklikken wat van toepassing is.. succes

Hoi Wouter,

Wat FandC al aangeeft, kan je dit beter via een survey site doen. Dan mag je ook een nieuw topic openen. Voor nu sluit ik deze.

Status
Not open for further replies.
Back