enkele vragen

inekes

New Member
hio. ik deb guido en heb enkele vragen, ik wil ook gaan emigreren naar aus en neem de hond mee,waar moet ik mee beginnen met dit te regelen voor de hond ,ze heeft eenm passport en krijgt ieder jaar haar rabbies spuiten en ik heb gelzen dat je een adrs moet hebben in australie ter zijner tijd maar als je ev gelijk met je hond vertrekt heb je dat toch nog niet, mijn idee is ev eerst rond te trekken waar je wilt wonen en dan zie ik wel groeten guido.

Hoi,

wij hebben het net voor onze hond uitgezocht (hou rekening met veel centjes  :| )

Wij hebben offerte aangevraagd bij dtc international animal transport

Meer informatie ook op : www.aqis.gov.au

Succes ermee!

Groetjes,
Marjolein

[quote author=inekes link=topic=4596.msg57960#msg57960 date=1146405258]
hio. ik deb guido . [/quote]

Hallo , hio, Deb en Guido,  :-o ?  ?  ?  :-D

Welk ras gaat er mee, :up:

See you,

Jack :evil:

Je hebt inderdaad een contactadres nodig van iemand die in Oz woont. Heb je vrienden of familie daar? Voor ons is dat iemand van het forum (nog eens bedankt Erna!  :up: ). Je kan gewoon tegen AQIS zeggen dat ze alle correspondentie met JOU moeten doen en dan heeft die Oz contactpersoon eigenlijk geen last van het feit dat die erbji betrokken is. Veel succes!

Sara

Heya,

Welkom op het forum!

Heel veel succes met het vele uitzoekwerk!

Groetjes Lin

[quote author=Andy en Marjolein link=topic=4596.msg57961#msg57961 date=1146405444]
Hoi,

wij hebben het net voor onze hond uitgezocht (hou rekening met veel centjes  :| )

Wij hebben offerte aangevraagd bij dtc international animal transport
...
[/quote]

Dit bedrijf heeft onze kat meerdere malen verhuisd!! ( een 18 jarige blauwe rus, die nu helaas leukemie en een lymfe klier tumor heeft, dus dit was de laatste keer )

Goed bedrijf!!

Back