Enorme DRUKTE in Sydney

Koalabier

New Member
Hallo,

WOOW! Bekijk deze foto's die ik op Google Earth gemaakt heb.
Extreem veel boten, file op het water..
21l2vrm.jpg

21l2zbs.jpg

Echt wel chill, een supergroot huis, een haven'tje met 10 boten, sommige met een eigen tennisbaan..
21l315g.jpg


Goh! Dan kom je dadelijk nog vast te zitten met je boot!! Dus pas maar op mensen! Niet vluchten voor de Nederlandse drukte, ook in Australie heb je die!  :evil:

prev_14629070204.html

Het Hollands probleempje (vooral als je naar je werk moet, nooit leuk om vast te zitten in de file)
Hopelijk gaan de Australiers niet met de boot naar hun werk!  :roll:
 
lol, das idd behoorlijk druk...tijd voor  waterverkeerslichten :p
 
Hahaha als je Lleyton Hewitt heet of zoiets. Voor normale peoples zoals ons is zo'n luxe leventje (en luxe probleem) niet weggelegd.

Ennuh, als ze al aan water verkeerslichten zouden gaan denken hier dan moeten die eerst 4 jaar getest worden. Als dan het 500 pagina advies rapport gepuliceerd is moet er een budget voor worden gemaakt. Helaas zal de City of Sydney zeggen dat de staat NSW voor de centen moet zorgen. NSW zegt dan vervolgens dat het een zaak voor de federale overheid is die de bal gewoon lekker weer terugkaatst en zo gaat dat dan nog een paar keer in de rondte, totdat iemand op het briljante idee komt om er Tol Verkeerslichten van te maken (uiteraard met E-Tag en geen cash) die door Macquarie Bank kunnen worden beheerd; wat dat probleem oplost. Vervolgens dient een implementatie plan te worden opgesteld en dient men uit te zoeken welke waterverkeerslichten aan de nieuw op te stellen eisen voldoen. Tegen de tijd dat dat allemaal klaar is (hetgeen zeker 15 tot 20 jaar duurt) heeft iedereen hier een eigen vliegtuig en zijn de waterverkeerslichten volledig overbodig geworden. Er zal dan aan lucht verkeerslichten - en niet te vergeten tolwegen - moeten worden gewerkt....

Trouwens, die foto van die file in Nederland ziet er wel bekend uit; lijkt wel op de M2 Tolweg waar ik iedere dag overheen "mag" om naar het werk te gaan, behalve dat de M2 maar twee banen is --- mazzelaars daar in Nederland :|
 
Hee Koalabier,

Ik denk dat je zou zien dat die boten daar allemaal gemeerd liggen. Om naar de waterkant te komen gebruiken ze een 'rubber ducky' (opblaasboot) met of zonder motor. Het is daar dus één grote parking :)
 
Back
Top