Helaas kan ik je alleen verwijzen naar deze site http://www.firb.gov.au/content/default.asp, waar iets te lezen staat over de commissie die bepaald of iemand land of onroerend goed mag kopen.
Wij zijn er nog niet verder ingedoken, omdat we eerst willen weten of er voor ons een mogelijkheid is om op meer permanente basis dan als toerist in OZ te blijven. Dat is voorlopig onze goal.
Blijkt dit straks onverhoopt niet mogelijk te zijn, dan hadden we als 2e optie het idee om geregeld
naar OZ te reizen, daar land en eventueel een huis te kopen.
Ik heb echter op de site van de DIMIA gelezen dat je na zo'n twee keer een Long Stay visa aangevraagd te hebben, beslist niet meer wordt gezien als een genuine tourist.
We zijn dan ook niet van plan op zo'n basis roerend of onroerend goed aan te schaffen in OZ.
Bedankt Annelies!M'n moeder gaf me de site van Ray White door,er zijn geweldig veel mogelijkheden!
Misschien dat ik na omscholing makkelijker binnenkom want er is ook nog de mogelijkheid om een franchise over te nemen.Heb net een mailtje verstuurd voor meer info.
Wat word verstaan onder long stay?Eenjaar?Dus na 2 jaar of zo kom je makkelijkker binnen?
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.