Erna en Jan

Jan and Erna

XPdite Sponsor
Hallo iedereen. Wij zijn Erna en Jan en hopen eind van het jaar te emigreren naar Australie. Jan is verpleegkundige en Erna :)lift mee. We gaan op een visa 47ES. Jan heeft al een baan aangeboden gekregen in Perth en het contract ligt nu hopelijk bij de immigratie dienst aldaar. Binnenkort moeten we zelf de formulieren opsturen als ze accoord zijn gegaan met de sponsering van het ziekenhuis. Dan kan ook voor ons de papieren molen beginnen.

In ieder geval hebben we al genoeg info op deze site gevonden alvast bedankt hiervoor.

Hallo Jan en Erna,

Welkom op het forum  :hi:

Zo te lezen gaat alles soepel.  Veel succes met de volgende stappen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

Hoi Jan en Erna,

Welkom op dit forum en  :up: succes met alles.

Groetjes,
Erna & Jeroen

Hoi Erna

Ik kon zo even snel geen eigen topic van jullie vinden dus dan maar deze...........ook al is ie al héééél lang niet meer gebruikt.

was nog even benieuwd hoe jullie vakantie in Melbourne was geweest.

Groetjes Mariette

Hoi Mariette, wat lief dat je daar aandacht. Deze topic lag wel heel erg in het stof en ik wist niet eens dat hij bestond.
Onze vakantie was super , wij blijven Melbourne en omgeving prachtig vinden en weet je wat zo lekker was je hoeft niet meer 20 uur te vliegen om naar huis te gaan. Was leuk om onze vrienden te zien al komen zij ook 2 keer per jaar naar Perth. Er zullen nog vele vakantie volgen naar Victoria.
Wel grappig trouwens nu ik dit schrijf is het precies een jaar geleden dat we in Perth landen als PR, wat gaat die tijd toch snel. :up:

Time flies when you're having fun. :grin:

Fijn om te horen dat de vakantie geslaagd was.

Groetjes Mariette

Nou Marjet, je was me voor.
Nu hoef ik het niet meer aan Erna te vragen en toch weet ik het antwoord.

Tsja Erna,

Je post wat af in andermans topics, maar we zijn ook benieuwd naar jullie stand van zaken hoor. 

Dus moeten jullie toch maar weer wat leven blazen in jullie eigen topic.  :smile:  :p
Maar anyway, fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.  :-*

Mariette

Wat wil je weten Mariette :wink:, valt weinig te melden hoor, we hebben het gewoon super naar onze zin hier. :up: Leuke, lieve ,aardige en gekke mensen ontmoet. Jan heeft tijdelijk promotie gemaakt.
Iets minder gisteren kregen we te horen dat de eigenaren onze huur met 50 dollar per week wilden verhogen dat is bijna 10% ze worden met de dag gekker in Perth. Maar goed heb er 20 dollar afgekregen. Morgen gaan we nog wel een koopappartement bekijken. Wat grappig is dit appartement wilden we 4 jaar terug al kopen alleen toen was het lastig ivm dat we nog geen visum hadden. Alleen is prijs nu het dubbele, de eigenares is trouwens Nederlander. We zullen zien.

@Wilsil hoe staat het met jullie huis in GinGin?

Volgende vraag aub.
:-(

Nog steeds niets in handen.
En nu weten we niet of we nog wel willen, bijna een jaar na aankoop.
Al onze vrienden wonen in Perth en dan is Gingin ver weg volgens sommigen.
Maar ja, je hebt wel de ruimte, de vrijheid, een huis die je zelf uitgekozen hebt.
Keuzes.
Maar eerst twee weken vakantie, naar Esperance met de tent en 4wd.
Eens kijken of de stranden daar inderdaad zo mooi zijn als ze zeggen.

Laatste stand van zaken: jan en Erna............ik kon het niet vinden????????    :| :|

Zijn de prijzen in Perth zo enorm gestegen. Da's eventjes schrikken. Hopelijk is dat in Melbourne niet zo het geval.

Is het nog steeds zo heet in Perth Erna?

Groetjes Mariette (flevoland)

Tijdelijk promotie?
Wat is dat nu weer?

Nee marjet, het is nog maar 25 graden overdag. Brrrr koud.
Gelukkig wordt het eind volgende week weer 38. Das beter. :up:

[quote author=Jan and Erna link=topic=4754.msg107682#msg107682 date=1200029589]
Wat wil je weten Mariette :wink:, valt weinig te melden hoor, we hebben het gewoon super naar onze zin hier. :up: Leuke, lieve ,aardige en gekke mensen ontmoet. Jan heeft tijdelijk promotie gemaakt.
Iets minder gisteren kregen we te horen dat de eigenaren onze huur met 50 dollar per week wilden verhogen dat is bijna 10% ze worden met de dag gekker in Perth. Maar goed heb er 20 dollar afgekregen. Morgen gaan we nog wel een koopappartement bekijken. Wat grappig is dit appartement wilden we 4 jaar terug al kopen alleen toen was het lastig ivm dat we nog geen visum hadden. Alleen is prijs nu het dubbele, de eigenares is trouwens Nederlander. We zullen zien.

[/quote]

Ja, ik weet het, moet zelf ook maar weer eens mijn eigen topic updaten  :wink:

Back