Ervaring met emigratiebureau Visa4you?

Hallo,

Ik heb ze eens gemailed voor informatie ed, maar het duurde ontzettend lang voordat ik antwoord kreeg.
Op de mailtjes die ik hen stuurde zat gemiddeld zo'n 7 dagen tussen. En dat is te lang als je wanhopig op een antwoord aan t wachten bent.

Daarom dat visa4you, voor ons, dus ook meteen afviel om mee in zee te gaan.

Groet,

roland

Hallo Pieter en Simone,

We hebben hier ook contact mee gehad, maar ze reageren ontzettend traag  :sleep: en ik kreeg het gevoel dat ze niet veel kennis van zaken hadden. We hebben wel goede ervaringen met Move2australia, snel, vakkundig en ze hebben goede contacten met het DIAC.

Succes,
Marc

Wij hebben alles laten verzorgen door Move2Australia.
Zij zitten bij de DIAC om de hoek, wonen en werken vanuit Adelaide dus zitten ook boven op het nieuws als er veranderingen zijn.

Verder niet bekend met Visa4You dus kan er weinig over zeggen, maar wel dat we erg tevreden waren met Move2Australia. Rob Breumelhof is erg precies in zijn werk en dient alleen dingen in als alles tot in de puntjes in orde is om vertraging of afwijzing te voorkomen, met als resultaat dat de visum aanvraag en alle documenten daar omheen, zoals beroepserkenning bij ACS, aanvraag IELTS, Vog, Medicals dus in 1 keer goed gaan, dit bespaart een hoop rompslomp, teleurstelling en uiteraard geld.

Groetjes en succes met je keuze & aanvraag !
Johan

Hi,

Ik sluit me helemaal bij Johan aan.
We hebben vorige jaar ook contact gehad met Buysse maar ik vond hun arrogant!
En na wat ik op de emigratiebeurs heb gehoord over Buysse ben ik blij dat we voor M2A hebben gekozen.

Groetjes,
Bianca

Bedankt voor jullie reactie wij zijn onze mogelijkheden aan het bekijken.
Wij zijn ook naar de emigratiebeurs geweest in Nieuwegein en kregen verschillende reacties er was een bureau uit amsterdam die zei dat het wel mogelijk moest zijn , Visa4you gaf weinig kans( misschien op een sponser visa)en Buyse nou die nam weinig tijd voor ons en gaf aan maar eens een check op hun internetsite te doen.
Dus ja ik vind het erg moeilijk om een goede keuse te maken.
Ik hoor hier op de site wel goede geruchten over move2australia en tig ik denk dat we maar eens contsct met hun opnemen.
In iedergeval nomaals bedankt.

groetjes Simone

[quote author=Biebje_rdam link=topic=9865.msg134757#msg134757 date=1237449661]
Hi,

Ik sluit me helemaal bij Johan aan.
We hebben vorige jaar ook contact gehad met Buysse maar ik vond hun arrogant!
En na wat ik op de emigratiebeurs heb gehoord over Buysse ben ik blij dat we voor M2A hebben gekozen.

Groetjes,
Bianca
[/quote]

sterker nog, ze moesten bij ons antwoorden schuldig blijven, ik heb ook geen goed gevoel over dit bedrijf, vanwege de arrogantie idd.

Ik ken Visa4You niet maar wel Move2Australia en daar heb ik niets dan lof over  :up:

Erna

Buyse gaf ons geen kans zeiden ze!
ehmmm, we zitten nu toch maar mooi op een skilled visa in Perth, WA
hoezo kan het niet?????
heb ze wel even een mailtje gemaakt onlangs :lol:
afijn, verder off topic

wens jullie suc-6 met de hele rataplan en houd moed!

groetjes
Monja

Ik ken Visa4You ook niet, maar met Move2Australia hebben wij heeeeele goede ervaringen.
Kijk maar in mijn signature  :up:

Bart

hallo wij zijn ook in zee gegaan met move 2australia en super als we bussuay moeten geloven konder we niet gaan maar die zijn allen geintreseerd in mensen met veel geld en drie delig grijs als hard werken de stucadoor heb je volgens hun geen kans
jammer rob van m2 heeft alles geregeld en we hopen voor december te komen in austalie

gr jett

En mag ik me even aansluiten bij de mensen hieronder?? Niets dan lof voor Move2Australia!! :up:

Groetjes,
Lela

Back