Ervaring met english student visa

akman

New Member
Kun je met english student visa na 6 maanden of 12 maanden blijven of andre visa aanvragen heeft iemand hier mee ervaring tips graag??

Welk visum? Nooit van gehoord.. Kun je de link van Immi.gov.au even posten?

Idd nog nooit van gehoord. Vind het tevens raar dat het 'English' student visa heet omdat ik dat eerder aan Engeland zou linken dan aan OZ. Bedoel je misschien dat je een (half) jaartje aan een OZ universiteit gaat studeren, als een soort van uitwisseling. (dus een jaartje Erasmus, maar dan in OZ)?

Hi ik bedoel deze visa ik kom niet aan aanmerking voor whv..
English Language Course (ELICOS) 570

Ik heb even op immi.gov.au gekeken (http://www.immi.gov.au/students/students/570-1/ ) om te weten wat voor visum het was. Ik vind het lastig hierop te reageren aangezien ik niet weet waarom je dit visum wilt aanvragen (je situatie).

Ik las de volgende dingen:
Important: Before you apply for this visa, you must have been accepted to study full-time at an educational institution in Australia.
Zoals ik het lees kun je alleen dit visum aanvragen als na deze cursus full-time verder gaat studeren in Australie en je ook al bent toegelaten tot die opleiding.

Verder stond er nog dit:

Who is this visa for?
This visa is for you if you want to do one of the following:
  • apply for your first student visa
  • apply for a subsequent student visa
  • apply to join a family member who is in Australia on a student visa.

Maw het is een visum waardoor je een cursus Engels kunt volgen voorafgaand aan je Engelstalige opleiding die je daarna gaat volgen.

Hi

Bedankt Alie ja ik ben boven 30 ik kan niet whv aanvragen dit is van 18 tot 30 jaar er is wel andre moglijkheden om andre weg te kiezen welke visa is beter

gr

Back