Ervaringen met het Migration Bureau ??

Eric Meijer

New Member
G'ay,

Ik ben sinds een dag member van dit geweldige forum. Zie ook de rubriek "Even voorstellen". Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten richting emigratie. Ik heb onlangs een assessment gedaan bij het Migration Bureau en ben naar aanleiding daarvan uitgenodigd voor een free consultation. Aanstaande vrijdag tref ik 1 v/d service agents (Mike Poblete). Zijn er members met goede, danwel minder goede ervaringen met het Migration Bureau ? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groet,
Eric

Eric,

Over het "Migration Bureau" kan je met de "Search" functie genoeg vinden.
En da's, als ik het me goed herinner, voor een deel niet erg positief :?

Maar......wat doe je eigelijk voor de kost?

Bart

Hoi Eric,

Welkom op het forum.
Volgens mij kun je met de search button de nodige informatie vinden over het migration bureau.
Ik heb zelf geen ervaringen met bureau's omdat ik het hele proces zelf heb gedaan.
Dus even zoeken op het forum.

Groet Gerrit

Bart,

OK. Bedankt voor je reactie. Dan ga ik zelf eens uitzoeken hoe andere members over het Migration Bureau denken.

Wat ik doe voor de kost ? Op dit moment ben ik Account Manager bij een creditcard organisatie. Ik onderhoud contacten met grote kaartaccepterende retailorganisaties. Daarnaast heb ik de hotelschool afgerond en de nodige Horeca ervaring.

Groet,
Eric

PS.: Ik hoop dat dit de juiste manier is om op een reactie te reageren. Anders hoor ik het graag.

Zeker de goede manier!

Je kan mensen ook nog "quoten", die knop zit rechts boven. Dan type je onder de "quote" je antwoord aan die persoon. Is nog iets duidelijker!

[quote author=Luuk link=topic=8660.msg114899#msg114899 date=1206882415]
Zeker de goede manier!

Je kan mensen ook nog "quoten", die knop zit rechts boven. Dan type je onder de "quote" je antwoord aan die persoon. Is nog iets duidelijker!
[/quote]

Luuk,

Helemaal goed.

Thanks,
Eric

hmmm ik heb er al eerder over gepost dus zoek maar ff.
mijn tip: ver weg blijven van die club tenzij je graag van je euro's af wil In dat laatste geval wil ik ook wel als migratie agent optreden ;-)

[quote author=Eric Meijer link=topic=8660.msg114871#msg114871 date=1206874990]

G'ay,

Ik ben sinds een dag member van dit geweldige forum. Zie ook de rubriek "Even voorstellen". Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten richting emigratie. Ik heb onlangs een assessment gedaan bij het Migration Bureau en ben naar aanleiding daarvan uitgenodigd voor een free consultation. Aanstaande vrijdag tref ik 1 v/d service agents (Mike Poblete). Zijn er members met goede, danwel minder goede ervaringen met het Migration Bureau ? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groet,
Eric
[/quote]

Heel hard wegrennen nu het nog kan  :grin:
Tenminste,als ik de berichten mag geloven. En idd: search en gij zult vinden.

Move2Australia is een betere keus hoor. Perfecte service en altijd snel antwoord op je vragen.

Erna

[quote author=mrmike link=topic=8660.msg115026#msg115026 date=1206993461]
Heeft er niemand dan iets positiefs over deze club...? :lol:
[/quote]

Hoi,

Daar maak ik uit op dat jij ook op zoek bent naar positieve berichten. Heb jij wellicht positieve ervaringen ?

groet,
Eric

Nee nog niet, maar misschien komen die nog in de toekomst... daarom was ik benieuwd of er ook iemand positieve ervaringen had met deze club. Ben benieuwd... :up:

Hoi Mrmike en Eric, ik zou zeggen Google er maar eens op los, of nog beter, gebruik de search button rechtsboven op dit forum......
Als je kan kiezen tussen veel verschillende bureau's of agents, waarom dan voor eentje kiezen waar je bijna niks goeds van hoort/leest?

Good luck,

:cool: Ingrid

ok, hier een positieve opmerking dan.
Ze hebben alles perfect voor ons geregeld !!
Altijd antwoord op onze vragen en ze belde regelamtig op om ons op de hoogte te houden.

Groetjes Jolanda  :up:

Kijk dat zocht ik nou.... Er zal toch ook wel iemand een goede ervaring gehad hebben. Het lijkt mij zo sterk dat er alleen maar slechte verhalen te vinden zijn. Misschien doen ze het wel anders dan andere, maar dat hoeft toch niet altijd slechter te betekenen. Het doel lijkt mij in deze toch wel een beetje 'heilig'... of zie ik 't nu gewoon een beetje verkeeerd? Als je daar eenmaal bent, dan vergeet je toch erg snel hoe of wat denk ik hoor!

Hey Memike,

Nu je een goede ervaring hebt gehoord, vallen de slechte ervaringen die je hier hoorde daar tegen weg en ga je met ze in zee?
Ik heb zelf geen ervaring met dit bureau, maar het luistert wel nauw die hele begeleiding. Als ik dan lees over spookrekeningen en andere narigheid vraag ik me af waarom je dan nog met ze in zee zou gaan en wacht op een goede reactie.
Was even benieuwd.

Groetjes, Dijnnas

Maar daar tegenover hebben wij geen spookrekeningen en andere narigheid met dit bureau gehad !!
Altijd zeer netjes geholpen.
Er zijn meerdere mensen op het forum met goede ervaringen en natuurlijk ook slechte.

[quote author=jolanda b link=topic=8660.msg115475#msg115475 date=1207394806]
Maar daar tegenover hebben wij geen spookrekeningen en andere narigheid met dit bureau gehad !!
Er zijn meerdere mensen op het forum met goede ervaringen en natuurlijk ook slechte.

[/quote]

Jolanda,

Kun/wil je iets meer kwijt over jou goede ervaringen met het IB ? Bijv. Door wie ben je geholpen ? Was het een lang traject ? Welk prijskaartje hing er aan ? Etc. Kben natuurlijk ook erg nieuwsgierig hoe jij " life Down Under" ervaart.  :smile: Wat mij betreft doe je even een PM'tje.

Merci en groet,
Eric

Hi there!

Hier nog een positieve reactie. Wij zijn erg goed en vakkundig geholpen door het Migration Bureau. OK, ze zijn niet goedkoop, maar ze hebben ons perfect door het hele proces geloodsd en hebben ons van alles op de hoogte gehouden. Ook toen e.e.a. mis dreigde te gaan heeft een directielid vanuit het kantoor in Christchurch NZ alles heel snel en direct telefonisch met het DIAC opgelost.
Wij hebben er bewust voor gekozen om e.e.a. met hulp van een bureau te doen, ook al is dat wat duurder. Maar aangezien we allebei werken is het handig dat iemand je wijst op de dingen die gedaan moeten worden, in de juiste volgorde.

Onze Migration Agent was Simone Allison en zij werkt vanuit Christchurch. Communicatie verliep prima via email (en snel) maar ook af en toe telefonisch. Ze zijn volledig en uitgebreid in hun informatievoorziening en administratie.

Wij zijn soepel door het proces gegaan en zij gaven precies en tijdig aan wanneer (voor welke datum) welke documenten aangeleverd moesten worden en in welke volgorde.

Ik heb helaas ook hele slechte referenties gelezen op het forum. Dat kan natuurlijk zo zijn, maar onze ervaringen met hun zijn in ieder geval prima. Vrienden van ons zijn ook met het Migration Bureau geemigreerd naar NZ (in 2001) en zij zijn ook perfect geholpen!

Heel veel succes met het nemen van de juiste beslissing en de hele aanvraag!

Greetz,
Aussiegirl  :up:

[quote author=jolanda b link=topic=8660.msg115475#msg115475 date=1207394806]

[/quote]

Ik wist niet dat je kwaad werd. Ik heb gelezen dat jij positief was, is me niet ontgaan en er zijn vast meer mensen die ook tevreden zijn, zoals Auzziegirl.
Ik vroeg me gewoon af waarom iemand met een bureau in zee zou willen waar een aantal mensen slechte ervaringen mee hadden, terwijl er ook bureaus zijn waar geen negatieve ervaringen mee zijn. Niets ten nadelen van jouw mening.

Back