Ervaringen met het Migration Bureau ??

Eric Meijer

New Member
G'ay,

Ik ben sinds een dag member van dit geweldige forum. Zie ook de rubriek "Even voorstellen". Ik ben mijn eerste stappen aan het zetten richting emigratie. Ik heb onlangs een assessment gedaan bij het Migration Bureau en ben naar aanleiding daarvan uitgenodigd voor een free consultation. Aanstaande vrijdag tref ik 1 v/d service agents (Mike Poblete). Zijn er members met goede, danwel minder goede ervaringen met het Migration Bureau ? Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groet,
Eric

Eric,

Over het "Migration Bureau" kan je met de "Search" functie genoeg vinden.
En da's, als ik het me goed herinner, voor een deel niet erg positief :?

Maar......wat doe je eigelijk voor de kost?

Bart

Hoi Eric,

Welkom op het forum.
Volgens mij kun je met de search button de nodige informatie vinden over het migration bureau.
Ik heb zelf geen ervaringen met bureau's omdat ik het hele proces zelf heb gedaan.
Dus even zoeken op het forum.

Groet Gerrit

Bart,

OK. Bedankt voor je reactie. Dan ga ik zelf eens uitzoeken hoe andere members over het Migration Bureau denken.

Wat ik doe voor de kost ? Op dit moment ben ik Account Manager bij een creditcard organisatie. Ik onderhoud contacten met grote kaartaccepterende retailorganisaties. Daarnaast heb ik de hotelschool afgerond en de nodige Horeca ervaring.

Groet,
Eric

PS.: Ik hoop dat dit de juiste manier is om op een reactie te reageren. Anders hoor ik het graag.

Zeker de goede manier!

Je kan mensen ook nog "quoten", die knop zit rechts boven. Dan type je onder de "quote" je antwoord aan die persoon. Is nog iets duidelijker!

[quote author=Luuk link=topic=8660.msg114899#msg114899 date=1206882415]
Zeker de goede manier!

Je kan mensen ook nog "quoten", die knop zit rechts boven. Dan type je onder de "quote" je antwoord aan die persoon. Is nog iets duidelijker!
[/quote]

Luuk,

Helemaal goed.

Thanks,
Eric

hmmm ik heb er al eerder over gepost dus zoek maar ff.