wendyfreely
New Member
mijn man en ik zijn al een poos op dit forum allerlei informatie aan het lezen. Wij willen graag samen met onze twee kinderen van 2 en 5 jaar oud naar Australie toe verhuizen. wij hebben al contact gehad met M2A en met de baan van mijn man (loodgieter) ziet het ernaar uit dat het mogelijk zou kunnen zijn.
Wij willen graag zoveel mogelijk informatie verzamelen en na de emigratiebeurs 2011 gaan wij de knoop toch echt doorhakken. (ook met het oog op de leeftijd van de kinderen).
Mischien zijn er gezinnen in Australie (voornamelijk Perth omdat wij hier graag naartoe willen) die hun ervaringen met ons willen delen? en wat vragen willen en kunnen beantwoorden? met kinderen emigreren komt er een hoop bij kijken, maar daar weten jullie alles van natuurlijk!
Groetjes Wendy
Wij willen graag zoveel mogelijk informatie verzamelen en na de emigratiebeurs 2011 gaan wij de knoop toch echt doorhakken. (ook met het oog op de leeftijd van de kinderen).
Mischien zijn er gezinnen in Australie (voornamelijk Perth omdat wij hier graag naartoe willen) die hun ervaringen met ons willen delen? en wat vragen willen en kunnen beantwoorden? met kinderen emigreren komt er een hoop bij kijken, maar daar weten jullie alles van natuurlijk!
- Is er nog steeds genoeg vraag naar loodgieters en wat is het gemiddelde salaris van een loodgieter? (kon dit nergens vinden)
- Perth lijkt ons een mooi gebied om te gaan wonen. welke buurten radenjullie ons aan, met het oog op kindvriendelijk, goede basisscholen, betaalbare huurwonigen en het liefst dichtbij een strand?
- Zijn er veel GROTE insecten in Perth? Hierbij denk ik aan de vogelspin? (een persoonlijke vraag van mij):wink:
- Hier werk ik als leidster op een kinderdagverblijf (spw4-diploma) aangezien deze niet op de Sol list staat vraag ik mij af of jullie een baan weten waar veel vraag naar is voor moeders die onder schooltijd willen bijverdienen?
Groetjes Wendy