Ervaringen verhuizen naar nederland

mirandaMilo

New Member
Hi all ff een vraag wie is onlangs verhuisd vanuit ozz naar nederland ...welk verhuisbedrijf wat de kosten waren .....
 
Mailtje sturen aan Hazeleger. We hadden er al ervaring mee van NL naar AU. Maar ook andersom goed werk en een scherpe prijs. Veel beter dan Ozzie bedrijven.

Ondertussen hebben ze onze zooi al 3 keer de wereld over gesleept.
 
We zijn 10 jaar geleden met Voerman naar Australie verhuisd dat beviel toen prima. Dus zijn we vorig jaar ook met Voerman weer terug naar Nederland verhuisd en dus onlangs weer met Voerman terug naar Australie (ja we verhuizen wat af haha). Helaas viel het bedrijf in Australie zelf waar Voerman mee samen werkt heel erg tegen; Grace. Die zitten hier in Adelaide en dat wil ik niemand aandoen. Dus ja het is dus afhankelijk van met wie ze samenwerken. In NL zelf beviel t wel maar hier dus helemaal niet....maar dat was eigenlijk grace...Succes, het is aan te raden even goed te onderzoeken met wie je gaat samenwerken. Niet alleeen de prijzen maar ook of ze goed werk leveren. Zo'n verhuizing is al stressvol genoeg.
 
Helaas viel het bedrijf in Australie zelf waar Voerman mee samen werkt heel erg tegen; Grace. Die zitten hier in Adelaide en dat wil ik niemand aandoen. Dus ja het is dus afhankelijk van met wie ze samenwerken. In NL zelf beviel t wel maar hier dus helemaal niet....maar dat was eigenlijk grace...

Wij zijn net van NL naar AUS verhuisd met HometoHome. Zij hadden scherpste offerte, kwamen het beste over en hebben alles keurig in Australië gekregen. En dan ging het ook voor ons verder met Grace, daar heb je dan weer weinig invloed op. Hun communicatie was niet echt geweldig (we moesten er vooral zelf achteraan bellen voor enige voortgang), maar dat is voor wel meer Australische bedrijven toch als je NL efficiency gewend bent? Wij hadden de pech dat door vele regen spoor onderbroken was env ermits Grace enkel per trein wil vervoeren...(Brisbsne-Cairns) terwijl een truck soms flexibeler zou werken. Na wat geklaag ging het dan plots wel weer sneller dan eerst aangekondigd en ze hebben alles netjes, correct en snel uitgeladen. Geen klachten. Ik denk wel dat het inderdaad lastiger kan zijn van AUS naar NL want dan start je met soort inefficiëntie en mindere communicatie daar waar je het net het meeste nodig hebt.
 
Wij zijn net van NL naar AUS verhuisd met HometoHome. Zij hadden scherpste offerte, kwamen het beste over en hebben alles keurig in Australië gekregen. En dan ging het ook voor ons verder met Grace, daar heb je dan weer weinig invloed op. Hun communicatie was niet echt geweldig (we moesten er vooral zelf achteraan bellen voor enige voortgang), maar dat is voor wel meer Australische bedrijven toch als je NL efficiency gewend bent? Wij hadden de pech dat door vele regen spoor onderbroken was env ermits Grace enkel per trein wil vervoeren...(Brisbsne-Cairns) terwijl een truck soms flexibeler zou werken. Na wat geklaag ging het dan plots wel weer sneller dan eerst aangekondigd en ze hebben alles netjes, correct en snel uitgeladen. Geen klachten. Ik denk wel dat het inderdaad lastiger kan zijn van AUS naar NL want dan start je met soort inefficiëntie en mindere communicatie daar waar je het net het meeste nodig hebt.

Helaas was t bij ons niet alleen communicatie, maar spullen waren in Australie door Grace slecht ingepakt, heel veel schade, verkeerde nummering en helaas ook spullen verdwenen...zucht.. en dan heb ik t nog niet over de verdere service..(ik kan helaas nog wel even doorgaan en hoop van harte dat anderen betere ervaringen hebben maar wij dus niet) andersom in Nederland had Voerman alles wel keurig ingepakt enzovoorts...
 
Wij hadden een 20 ft container. Kostte ook ongeveer de helft (naar Canberra). Bel Hazeleger even. Die kan je over de telefoon al een vrij nauwkeurige prijs geven. En na een vrijblijvend bezoekje aan je huis om te inventariseren een exacte.
 
Back
Top